ANASAYFA

23 Ağustos 2016 Salı

KARANLIK SAKLASIN BİZİ- EDA YILDIRIM

Merhaba :)
Uzun zaman oldu yazmayalı paslanmış gibi hissettim :(
Nereden başlasam acaba diye düşünürken yazmaya başlasam ve su gibi akıp gitse ..
Her neyse kitap yorumu yapacağım uzun zamandır yazmadığım için biraz kendimi kötü hissettim ama atlatacağım inanıyorum :)
Kitabımız benim eh işteler kısmında yer alıyor
Çok sevmedim değil sevdim de değil Karar size ait :)
Klasik bir hikaye Ünlü bir kadın seri katil tarafından kaçırılır .
Yazarın hakkını yiyemeyeceğim. Jennifer ın duygularını, hislerini çok iyi yansıtmış.Nişanlısı Jason'a pek önem verilmemiş gibi hissettim.Sonuçta
Jennifer ın nişanlısıydı. Jason'nın duygularına düşüncelerine de ağırlık verilseydi sevinirdim.
Alice karakterini sevmedim. Jennifer'ın en yakın arkadaşıdır.Sevmediğim için  epey yer almış kitapta hep böyle oluyor zaten :( Alice neden sevmedin sorusuna cevabım hazır

1-ÇOK İNAT KENDİ BİLDİĞİNİ OKUYOR
2- O NASIL BİR DEĞİŞKEN RUH HALİDİR
DENGESİZ BİR İNSAN BİLE BU KADAR DENGESİZ OLAMAZ .
3-JARED A KARŞI OLAN SERT TUTUMU

İşte kitapta ana karakterlerden birini sevmezseniz.Sevip sevmediğinize karar veremiyorsunuz.
Kolay okunan akıcı bir kitaptı.Tavsiye ederim
İyi okumalar :)




4 yorum:

  1. Merhaba,
    Kıymetli yorumunuzu bugün tesadüfen gördüm.
    İncelemeniz ve yorumunuz için teşekkür ederim, Jennifer hakkındaki düşünceleriniz beni çok sevindirdi. Bir sonraki kitabımda eleştirilerinizi dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz.

    Esenlikler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :)
    Yorumumu okumanıza çok sevindim :) Diğer kitaplarınızı da en kısa zamanda alıp okuyacağım Bir sonraki kitabınızı merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. neden yabancı isimlerle yazmış ki acabaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem ki belki bizde çok seri katil olmadığı içindir :)

      Sil