ANASAYFA

16 Nisan 2019 Salı

İstiridyeden Bahar Mimi :)



Merhaba , :)
Sevgili arkadaşım İstiridye Avcısı mimlemiş çok teşekkür ederim.Geçen yaptığım mimden çok keyif almıştım bu sefer ki mim de onun gibi çok farklı ve keyifli olacak :)


1) Bahar bir insan olsaydı onunla aranız nasıl olurdu ?

Dengesiz olurdu sanırım şu ara benim dengem bozuk  herkese yansıtır oldum :) Belki aramızda en ufak şeyde yağmurlar yağar, gök gürler 5 dk sonra da güneş açabilir gök kuşağı çıkabilir... Ne de olsa kinci değilim bahar da kinci değildir yoksa  5 dk sonra güneş açmaz değil mi ? :)


2)Şu ana kadar yaşadığınız hayatın "bahar" kısmı hangi döneminiz ? O dönemde neler yaşadınız ?

Liseye başladığım  zamanlardır herhalde birçok duvarımı yıktığım ve birçok yeniliği de o zaman yapmışımdır. Lise dönemin de birçok arkadaşım olmuştu kimileri hala var kimileriyse yok o dönemde başlıyor sanırım insanın yaprak dökümlerine alışması....


3)Bahar bir arkadaşınız olsaydı onun okumaya ihtiyacı olan kitabın ne olduğunu düşünürdünüz ?

Aşk Olsun -Yelda Cumalıoğlu  kitap fuarından öylesine 2 - 3 tl ye aldığım ama beni kalbimden vuran bir kitaptı. Birçok sayfasını tekrar tekrar okumuşumdur çok yönlü kişisel gelişim başucu kitabım, bahar gibi hafif ve içindeki her bir söz yenileyiciydi. :) 

4) Size baharı anımsatan insanlar var mı çevrenizde ? Varsa kimler ?

Var Annem :))

5)Bahar temalı bir yağlı boya tablo yapmak isteseniz, resmin içinde olmazsa olmazınız ne olurdu ?

Çiçekler 

6)Bahar yorgunluğu ile mücadele eder misiniz? Yoksa kendini baharın kollarına yorgunca bırakmayı tercih edenlerden misiniz ?

Şuan uyumamak için direniyorum ve sanırım bahar alerjim var sürekli hapşuruyorum :(

7)Baharda gitmek istediğiniz coğrafyayı da sorup mimi sonlandıralım ;) 

Kuşadası :)

Çok keyifliydi tekrar çok teşekkür ederim :)



26 yorum:

  1. ayyyy yaaaa alerji mi geçmiş olsuun :) bugünlerde dengesizim diyosuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol ya :):) Aynen kimse yaklaşmıyor bana :D

      Sil
  2. Çok güzel bir mim olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Ne samimi cevaplar, yüreğine sağlık canımcım. Ah annelerden daha bahar bi şey var mı acaba şu hayatta :) Şu 2-3 tl olan ve hayatını derinden etkileyen kitabı da çok merak ettim bu arada ;) Çok teşekkürler kısa sürede cevapladığın için ve de bahar gibi ömrün olsun duasıyla sevgiler bırakıp gideyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samimi sorular olunca cevaplar böyle oluyor :):):) Kitap çok güzeldi içinde kısa hikayeler de var okumanızı tavsiye ederim :) Amin hepimizin inşallah :):)

      Sil
  4. Ooo ben de sizi mimlemeye çalışyorum, oysa yapmışsınız bile ne güzel.. :)) Önerdiğiniz kitap ilgimi çekti, mutlaka bakacağım. Şu aralar ceviz ve badem yiyin, depresyona iyi geliyor. Sevgiler, <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) Tavsiyenizi hemen uygulayacağım yoksa baharı mutsuz şekilde geçireceğim. :) Çok teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Kucak dolusu sevgiler <3

      Sil
  5. merhaba, samimi cevaplar beni yazının sonuna kadar okumamı sağladı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumanıza çok sevindim, teşekkür ederim :):)

      Sil
  6. Istiridyenin Bahar mimleri blog alemini kasıp kavuruyor

    YanıtlaSil
  7. Keyifli bir okuma oldu.. mimler sayesinde bloggerlar birbirini daha yakından tanıma fırsatı buluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet bu sayede birbirimizi tanıyoruz :):))

      Sil
  8. Merhaba...Annelerimiz ,elleri bahar kokulu kadınlar :))

    YanıtlaSil
  9. Herkes cevaplamış galiba. Bende sıraya aldım. Mimlenmek isteyen varsa çekinmesin :)

    YanıtlaSil
  10. Deniz ve güneş olan bir sahil kasabası fena olmazdı bana da :))))

    YanıtlaSil
  11. Keyifle Okudum mim’i😊Kuşadası benimde gitmek istedigim yerlerden bu arada❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :))) Ben çok seviyorum Kuşadasını :) <3

      Sil
  12. Annenin baharı hatırlatması ne güzel.

    YanıtlaSil
  13. Kuşadası gezip görülesi muhteşem bir yer , kitaba hemen bakıyorum ilgimi çekti teşekkürler öneri için :) :)

    YanıtlaSil