ANASAYFA

16 Mayıs 2019 Perşembe

Köşe Yazıları

Merhabalar ,

Bugün bir şey araştırırken hemen bir köşe yazısı keşfettim.Köşe yazılarını okumayı çok severim ve bazıları çok güzel oluyor. İnsan okudukça okuyası geliyor bitmesin istiyor. Bu da öylelerinden çok çok severek okudum ve sizlerle paylaşmak istedim umarım sizde beğenirsiniz :) 



Erik ağacını daha çiçekteyken rahatsız etmeye başlıyorlar. Meyveler ufaktan kendini gösterir göstermez, dallar çocukların istilasına uğruyor. Ağacın dalları kırılıyor, yeşil yaprakları yerleri dolduruyor. Son meyveye kadar sürüyor bu durum. Kimi aşağıdan taş atıyor, kimi sopayla vuruyor. Nihayet kırılmış dalları ve örselenmiş haliyle baş başa kalıyor. Bu sene de iyi hırpalandı. İnsanlar alacağını aldı ve gitti.
Erik ağacı asla yılmıyor. Küsmüyor. Geri kalan günlerde dinleniyor, yaralarını sarıyor ve bahar gelince hiçbir şey olmamış gibi tekrar çiçeğe duruyor. Başına ne tür sıkıntıların geleceğini bildiği halde...


İbrahim TENEKECİ 


 Bu yazının ufacık bir kısmı tamamını okumanızı çok isterim. Linki bırakıyorum :) 

İbrahim Tenekeci - İnsanlar ve Ağaçlar





Keyifli Okumalar Dilerim. :)

Dipnot ; Yazı da ufak bir kısımda siyasi vurgu yapılmış fakat ben her hangi bir partiyi tutmuyorum. Yazıyı genel olarak sevdim ve paylaştım.

34 yorum:

  1. harikaymış bayıldım teşekkürler sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, beğenmenize sevindim. :):)

      Sevgiller :)

      Sil
  2. Ah sadece erik mi? Şeftali, kayısı, turunç da öyle.. bir de dut ağaçları. Sessiz ve verici dostlarımız, umarım bu davranışlara bir gün küsmezler 🙏⚘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah insanlar da hırçınca davranmayı son verir.��‍♀️

      Sil
  3. Yazıyı da okudum şimdi. Güzel bir paylaşım olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamını okumanıza ve beğenmenize cok sevindim. Teşekkürler 😊😊

      Sil
  4. Maalesef öyle meyve veren ağaç işte...

    YanıtlaSil
  5. Oooo güzel bir tanıtım olmuş. Erik ağacı gibi olmak lazım dünyada. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Zulüm müdür bilmem ama erik özlemi bir başka sanırım hepsi bundan dolayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet erik bir başka ama insanlar istediklerini almak için çoğu durumlar da bu şekilde saldırganlaşıyor :)

      Sil
  7. Paylaşımınız için çok teşekkürler, hemen okuyacağım, linki tıkladım bile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım beğenmişsinizdir :):)

      Kucak dolusu sevgiler :))

      Sil
  8. erik ağacı gibi olmalıyız belki de :)) güzel paylaşımdı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :) Beğenmenize sevindim teşekkürler :)

      Sil
  9. ağaçlardan anlıyan bir tenekeci hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazıdan sonra bende ağaçlara dikkat eder oldum :):):)

      Sil
  10. Hayata tutunmasını biz insanoğlu örnek almamız gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet örnek almamız gereken birçok şey var tabiata :)

      Sil
  11. Kesinlikle hayat her zaman devam ediyor ve kendimizi tedavi etmeyi öğrenmeliyiz :)

    YanıtlaSil
  12. Hayata bakış açısı çok önemlidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,iyi yönleriyle bakabilmeyi başarabilsek :)

      Sil
  13. 'Ağaçlar üzerinden insanları tanıma sanatı…'En çok bu kısmını beğendim, gerçekten öyle kışın yaprakların döküldüğünde kim yanında, kim gerçek dost ve düşman anlamak için çok iyi bir yazı, ağaçlar ve insanlar arasında ne çok benzerlik varmış demek ki aynı kaderi paylaşacak kadar... Umarım hep bahar mevsiminde kalan erik ağacı oluruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin :) Evet okurken bende çok beğendim,ağaçlarla insanlar ancak bu kadar benzetilebilirdi :) Yorumunuz için çok teşekkür ederim :):)

      Sil
  14. Kıssadan hisse..anlayana güzel mesaj içeriyor.

    YanıtlaSil
  15. Erik çok severiz oğlumla. Yazı da çok güzeldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum eriği ya teşekkürler :):)

      Sil
  16. Güzel benzetme

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel bir anektot.Doğadan öğreneceğimiz çok şey var :)

    YanıtlaSil