ANASAYFA

13 Haziran 2019 Perşembe

Yaşım Çocuk




Bazı huylarım hala 10 yaşında belki daha küçük belki daha büyük...

Büyümekle ilgili bir sorunum var kafama estiği gibi karar verip sonra mızmız oluyorum.Boyumdan büyük işlere bulaşıyor gibi de hissediyorum her an annemin eteğinin arkasına saklanabilirim ama o etek şimdi yok.İnsan büyümek istiyor ama bir yanı da hep küçük kalsın istiyor. Ben o yanların çoğunu tutmuşum hiç büyümemişler. Heves ettiğim şeyden anında vazgeçebiliyorum bağlandığım insanların kötü yönlerini de göremiyorum ya da çok zamanımı almış oluyor.Anlamsız inatlarım da var.İnsanların yaptıkları kötülükleri duyunca görünce hayrete düşüyorum. Herkesi melek sanıyorum şeytanlıkları görünce ağlıyor ama çabuk unutuyorum.  Kısacası artık aklı başında biri olmam lazım yoksa kandırılmaya doyamayacağım bir hayat beni bekliyor olabilir.

O benim için anlamı büyük gün yaklaştıkça korkularım endişelerim hat safhayı buluyor. Kendimi güçlü hissederdim iyi yanlarını görürdüm her şeyin şimdiyse beni zorlayacağının farkındayım. Her şeyin iyi güzel olacağına da inanıyor güveniyorum. Eskidendi özlemler şimdi telefonlar var hatta görüntülü konuşmalar diyorum sürekli kendime ama o içimdeki küçücük kız annesinin eteğini bırakmak istemiyor ama  kalbi de biliyor ki bırakmalı... 

Tek başına hayatını geçirmeyi başarabilen, idare etmeyi öğrenen insanların hayranı olur oldum. Özellikle bazen diyorum ki ''O bunu nasıl başardı ? '' Üniversite tercihlerini bile uzakta yapamam diye sadece İstanbul'a sınırlandırmış bir insanım ben ama O hep cesurmuş her konu da ve neredeyse hep tekmiş, mesleği de cesaret isteyen bir şey ama gel gör korkaklıkta sınır tanımayan ben cesaret alıyorum ondan.Sanırım her şey karşınızdakiyle iletişiminize de bağlı çok güvenirseniz böyle bir yola adımınızı atıyorsunuz. Korkup endişelendiğim zaman içimden diyorum ki çok güveniyorsun işte... Bu yol bizim en güzel cesaretimiz olacak :)









38 yorum:

  1. Siz yine de annesinin eteğini bırakmayan küçük çocuğun ruhunu kaybetmeyin.

    YanıtlaSil
  2. Yaşadıkça gardını sağlamlaştırıyor insanlar sanırım. E yaşananların ağırlığıda mühim bu konuda, ne kadar çok sorumluluk o kadar tedbirli adım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle eskiden düşünmeden yaptığımız seçimlerin sonucu düşünülünce şimdi bu kadar zorlanmamız normal olsa gerek :)

      Sil
  3. Çocukluk yillarimi çok özlüyorum.Cok çabuk büyüdük...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hiç anlamadık ne ara bu kadar büyüdük :(

      Sil
  4. hımmm hadi hayırlısı yaaaa işallah eşin senin çocuk kalbini olduğu gibi korur. :)

    YanıtlaSil
  5. Ne akıllar verirdim ne bıdıbıdılar yapardım ben şimdi sana yanımda bi yerlerde olsaydın. Kelim ilacım yok ama olsun enerjim konuşasım felam çok :))

    Yok ya şaka bi yana da... Sen iyi niyetli olduğun sürece eninde sonunda iyi şeyler seni buluyor. Saflık enayilik kötüdür diyenlere bakma sen. Miss şeylerdir cillop yapar hayatı. Yalnız da mutlu olursun hatta. Yeter ki için temiz ve saf kalsın. Korkutanlar stratejik davrananlar ve onlar zor mutlu olurlar.
    Ay neyse vaazım bu kadar. Sevgi yoldaşın olsun yolun sevgiyle dolsun canımcım ! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim bu güzel samimiyetiniz için sanırım en çok ihtiyacımız olan bu hepimizin yolu hep sevginin yoldaşlığıyla geçer inşallah :):):)

      Sil
  6. Her şeyin temeli güven ve sevgi diyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerisi çok da mühim değil sevgi olsun da :)
      teşekkür ederim :)
      Kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  7. İnsan hep çocuk kalmak istiyor. Ben halen daha büyümedim ama boyumca oğlum var. Bazen diyorum kendi kendime büyümenin en güzel yanı evlat. Yoksa çocuk kalmak gerek hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende büyümek için çabalıyorum ama boşuna sanırım en iyisi böyle kalmak :)
      Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  8. KORKULARIN ÜSTÜNE GİTMEK GEREK BENCE DE ÇOK TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yoksa olduğumuz yerde sayıyoruz :) Ben teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
    2. RİCA EDERİM, SİZE YORUM YAPMAK BÜYÜK KEYİFTİ.

      Sil
  9. Gerçekten anne ve aile gibisi yok bunu gün geçtikçe daha iyi anlıyorum. Umarım güvenim beni ve kimseyi üzmez :)

    YanıtlaSil
  10. Çocuk ruhlusunuz ama farkındalığınız yüksek. Bence siz her zorluğun üstesinden kolaylıkla gelirsiniz:)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :):):) Umarım öyle olur :):):)

      Kucak dolusu sevgiler (:

      Sil
  11. Çocukken hemen büyümek istiyor insan ama sonra en keyifli yılların o zamanlar olduğu anlaşılıyor. Çok keyifli bir paylaşım yapmışsınız. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür eder :) Sanırım her şeyin değerini sonradan anlıyoruz :)

      Sil
  12. Edip Cansever'in "Gökyüzü gibi şu çocukluk, hiçbir yere gitmiyor." sözünü çok severim. Çocuk ruhunuzu hiç kaybetmezsiniz umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim sayenizde :) Teşekkür ederim :):)

      Sil
  13. Bazı şeyler yaşanmadan bilinmiyor. Yaşamayıp keşke demektense yaşayıp görmek en iyisi bence. Her şey güzel olsun :)

    YanıtlaSil
  14. Ben de aileci olmama rağmen hep başka başka şehirlerde yaşadım durdum :) İnsanı olgunlaştıran bir deneyim farklı şehirlerde yaşamak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bende sizin gibi başarır ve aşarım bu durumu :)

      Sil
  15. anlattıklarınız pek çok kişinin zaman zaman içinde olduğu düşünceler galiba... değişiklikler çok zor, başka şehir başka mahalle, başka insanlar. ama hayat böyle birşey zaten..

    YanıtlaSil
  16. Yaş almak kaçınılmaz ama büyümek isteğe bağlıdır. [Bob Monkhouse]
    sizi izlemeye alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir sözmüş paylaştığınız için teşekkürler :)

      Sil
  17. Zaman ilerlese de, çocukluğa dönme isteği ve içimizdeki o çocuk hep var olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle umarım göz ardı etmemeyi de öğreniriz :)

      Sil
  18. Aileniz size karşı sanki çok korumacı davranmış. Bu korumacı yaklaşımda kendinize güven problemini ortaya çıkarmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında onlar normal ben fazla düşkünüm... :(

      Sil