ANASAYFA

13 Eylül 2019 Cuma

Benim Miladım

Şu sıralar kitap ve filmden çok hayatımla ilgili yazılar yazar oldum ama sanırım çok fazla sınanır oldum.Normal de anlatacağı çok şey olan insanlardan değildim başıma öyle büyük şeyler gelmezdi, düzenli hayatım da düzensizlik zor görülürdü. Fotoğraftaki kedicik benim en mutlu ve en mutsuz ayım temmuzdan kalma bu ayda anneme akut pankreas teşhisi konuldu. Ülkemin işini düzgün severek yapan doktorları bu teşhisi 4 Hastane gezdikten sonra yani 4 gün sonra koyabildi. safradaki taşlar çıkmış sonuç o kadar büyümüş ki her gidilen hastane kafalarına göre bir teşhis koymaları  ne bir kan testi ne bir idrar testi istenilmemesi artık çok bilinçli gitmemiz gerektiğini gösteriyor.Kesinlikle eğer ailenizden kanınızdan canınızdan biri acı çektiğinde akıl sağlığınız yerinde olmuyor kukla gibi oluyorsunuz. Ne yöne çevirseler şifayı orada sanıyorsunuz.Ne yazık ki... Hayatım da en zor günüm ilk acildeki bekleyişimdi en samimi  insanlarsa hastane de kaldığımız günler de o yanımızdaki hastalar ve hasta yakınlarıydı ancak aynı acıyı çekenler birbirini bu kadar iyi anlarmış. Sanırım benim en üzüldüğüm en çıkmaza girdiğim anda annem ameliyata girdiğinde abimle köşe kapmaca oynar gibi birbirimizden uzaklaşıp ağlayıp sonra birbirimizi bakışlarımızla sakinleştirmeye çalışmaktı. Hastane de yaşamak cok zor o kadar çok gerçek acılar görüyorsunuz ki hatta o acildeki haykırışları duymak...
Şimdi hepsi bir anı yaşandığına bile inanamıyorum şükürler olsun ki annem iyi şükürler olsun ki bu acıyı çekmişim.
Kediyi anlatmak istemiştim aslında Çapa Tıp Fakültesinde Acil de duruyor, ön ayağından biri yok küçükken araba ezmiş orada tedavi etmişler ve yaşamış doktorlar çok iyi bakıyor ve bu kedicik acilde hangi kapıya gidiyorsa oradaki hasta en ağır durumda olanmış. Ismi de var ama benim isim hafızam yok gibi bir şey...
Insanlığınızı merhametinizi hicbir zaman kaybetmeyin gözünüz gibi bakarsınız umarım. Çünkü sağlığınızı kaybedebilirsiniz bu olağan normal bir şey ama etrafınız merhametsizlerle çevrilmişse o zaman üzülürüm her şey maddiyat değil hastane de yaşlı bir teyzeye çocuklarının parayla tuttuğu biri bakıyordu ve anladım.Anneler çocuklarına bir şey belli etmez merhametsizlerin elinde bile olsa...

14 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Annene de acil şifalar diliyorum.Umarım tez zamanda sağlığına kavuşur. Hayat bir gondol gibidir, bazen zirveye çıkarsın, bazen de dibi görürsün. Hayatı acılarıyla olduğu gibi kabul etmek ve her şey için, yapabileceğin en iyisini yapmak gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Kesinlikle hayat çok sıradışı umarım hep doğru yolda oluruz. 😊

      Sil
  2. Acile, hastanelere çok gitmişliğim var. O yüzden sizi çok iyi anlıyorum. Anlamak istemediğim, görmeye alışmak istemediğim şey, annesine bile merhamet göstermeyen insanların çoğalması oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,bunu görmek katlanmak kesinlikle çok zormuş sadece hayretle bakıp nasıl anlatabilirimin çabası ama karşı da zaten bir yığın bahaneyi görmek.. umarım bu gibi insanlar azalır ve doğruyu görür.

      Sil
  3. hastane insanda travmalar bırakıyor. benim için de kokusu, havası hep geçmişte ailemin yaşadığı zor günleri aklıma getiriyor. kedicik şanslıymış, iyilik bulmuş onu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık hastanelerin önünden geçmem bile içimi buruklaştirabiliyor. Iyilik bulanlar, iyilik gösterenler hep artsın azalmasın😊

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim Bazı acılar dilsiz anlatsan da anlayan çok az. Sevgisiz ve huzursuz bir aile bir çocuğun en ağır imtihanlarından olsa gerek...Paylaşımlarınızdan bunu başardığınıza inaniyorum.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim. 😊😊

    YanıtlaSil
  6. Sizi blogumda görmek çok güzeldi, beklerim. iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
  7. Güzel ve faydalı bir blogunuz var takip ettim.Sizi de beklerim https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende takibe alıyorum ��

      Sil