ANASAYFA

11 Kasım 2019 Pazartesi

Marco Polo

Merhaba sevgili blog arkadaşlarım,
 Uzun ama çok uzun zamandır dizi tavsiyesi vermiyordum.Henüz ikinci bölümünü yeni bitirdiğim bir diziyi tavsiye edecegim. Nam-i diğer Venedik li Gezgin Marco Polo, eğer kpss ye çalışıyorsanız izlemenizi tavsiye ederim.

Cengiz Han, ölmeden önce torunları ve oğulları arasında devleti paylaştırmıştır. Bunlar Altınorda , Çağatay,İlhanlı  ve Marco Polo nun son yolcuğu  olan ve çok  uzun bir zaman kalmak zorunda kaldığı Kubilay devleti. Türklerin Çin tarafından nasıl asimile olduğunu izleyebileceğiniz çok güzel bir dizi tavsiye ederim.
Tabii ki uyarım var! Günümüz sanat anlayışı özellikle Neftlix te bunun ötesini gördüğümüz  "Sanat için soyunmak" denen iğrençlik bulunmaktadır.Hiç anlamıyorum bu düşünceyi bir yerlerinizi göstermek 'Sanat'değil. Ben senin yarı çıplak bedenini sanat ve cesaret olarak görmüyorum sadece üzülüyorum.Nasıl kendine bunu yakıştırıp sanatın arkasına gizlenip bunu savunuyor ve bunun savunucusu olunuyor anlamış değilim. Sadece sapıklığı göstermek şahsi fikrim herkes aynı fikirde olmayabilir.
Bilgi verici bir dizi fakat çocuklara tavsiye edilemez sahnelerin aşırı uç nokta da olması nedeniyle gerçi gelecek zamanlar da çocuklar için bu gibi sahneleri izlemek cok normal bir şey olacak gibi duruyor.

Her neyse iyi seyirler dilerim.

18 yorum:

  1. Güzel bir tavsiye.Su sıralar sizi izleyemesemde aklımda olacak ;)

    YanıtlaSil
  2. İlginç bir diziymiş.Bu aralar İspanyol filmleri seyrediyordum.İzleme listeme aldım bunu da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok ilginç umarım beğenirsiniz (:

      Sil
  3. Dizi ve filmlerdeki bu sahneler beni de çok rahatsız ediyorlar. Geçen gün aksiyon filmi izleyelim çocuklarla dedik, sinir oldum. Yetişkin filmlerine karşı değilim, isteyen izlesin, ama diğer filmlerde olmasını çok manasız buluyorum, filme kattığı birşey de yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısaca bunu söylemek istiyordum günümüz de bütün filmler de var. Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  4. hımss o kadar dizi izlediğim halde bunu duymadım pekiiii izlenebilirmiiş o sahneleri görmeyiveririiiz :) bak şimdii, yeni sezonu başlayan dizileri yazdıım. hepsi de izlemekte olduğum dizileer. aralarında çok iyiler vaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izlemeni tavsiye ederim seversin bence bunu (: Bakıyorum takipteyim teşekkürler (:

      Sil
  5. Pek dizi izleme imkanı bulamıyorum. Ancak, sanat için soyunmak hususunda size sonuna kadar katılıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Güzel konusu olan bir diziymiş, daha önce duymamıştım. İzleyelim o halde, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. Hiç duymamıştım, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. marco polo yu ben izlemedim ama tavsiyelerinizden sonra merak uyandırdı bir çok ırk azda olsa asimile olmuş bence ayrıca kpss de başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Çoğunluğun yanında azınlık olunca asimile olmamak imkansızlaşıyor.

      Sil
  9. Hiç bilmediğim bir dizi.Genelede dizi izleyemiyorum.Maksimum 10 bülüm civarı izleyebilirim sanırım...

    YanıtlaSil