ANASAYFA

5 Aralık 2019 Perşembe

Şahsiyet

Merhabalar Sevgili Arkadaşlarım,

Bugün bir dizi tavsiyesiyle geldim. Biliyorsunuz şu ara gündemde olan ödüllü dizimiz Şahsiyet i izledik eşimle beraber. Eşim tam bir seri katil film ve dizi hayranı bende Şahsiyet'in konusunu merak edip bakarken şakasına bak senin konuyu işlemişler dedim ve hemen açıldı. Tabii ki ne bekliyordum...

Başlarında eşim Breaking Bad ve Dexter dizisinden parçalar alındığını savundu. Açıkçası bende ilk bölümler de öyle düşündüm ama ortalar da değişti. Güzel sürükleyici bir diziydi özellikle son bölümlerinde kurguya bayıldık. Bütün ödüllere lâyık bir dizi değerini görmesi ne mutlu...

Iyi seyirler dilerim :)

26 yorum:

  1. Merhaba.Siteniz oldukça hoş ve takip ettiklerim arasında.Zaman ayırıp yeni açtığım bloguma göz atıp takip ederseniz memnun olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim en kısa zaman da ziyaret edeceğim:)

      Sevgiyle kalın :)

      Sil
  2. Eşinizle birlikte güzel bir seyir olmuş, tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, evet birlikte bir şeyler izlemek gibisi yok :)

      Sil
  3. hıms izlemeyi düşünmüyordum ama bilginer ödül alınca izlemek istedim. lost a benziyor diye duydum ben de. torrent sitelerinden indirdim hard diske aldım 12 bölümmüş, pırıl pırıl süper görüntülü kayıt, izliycem yakındaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lost a benzetmedim açıkçası ama olabilir de (:

      Sil
    2. yazarım herhalde haftasonuuu :)

      Sil
  4. Tanıtım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. başladım şimdi ilk bölümdeyim iyi başladı bakalım. amerikan dizilerini andırıyo gibii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk başta aşırı andırıyor sonradan güzelleşiyor kendine has oluyor.pes etme sonuna kadar izle (:

      Sil
    2. :) yok pes etmem ilk bölüm bitmedi daha. izlerim haftasonu belki hepsisinii :)

      Sil
    3. dün gece başladım bu akşam bitti. sürekli izleyince keyifli oldu. güzeldi. amerikan seri katil dizileri gibi olmasa daa :) yani biraz yavaştı. aslında bencesi biraz kısaltabilirlerdi. yani 9 bölümde bitse daha hızlı heyecanlı olurdu. arada biraz bence gereksiz uzatmalar vardıı. ama yine de iyiydi. en çok gasteci ateş i sevdiim. bilginerden sonra tabii :)

      Sil
    4. Ilk için güzel ama dediğin gibi uzatılmış. Bende başkomiseri sevdim (:(:

      Sil
  6. Şahsiyet dizisini bana da kardeşim önerdi izle çok beğeneceksin diye ama henüz fırsatım olmadı.

    YanıtlaSil
  7. Ben ta o zaman izlemiştim. :)
    Güzel dizi. :)
    Hatta ben de yerli dizileri yazdım en son blog'uma, bu sezon durum ne gibisinden. :)
    Ben de beklerim bloguma, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki ilk fırsatta bakacağım. Teşekkürler bilgi verdiğin için :)

      Sil
  8. Netflix' e gelirse izlerim. Maalesef tüm Türk kanallarını izleyemiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puhu tv ye ait dizi ucretsiz hemde Neftlix gibi ama yakında Neftlix de olur diye düşünüyorum :)

      Sil
  9. Merhaba. Blogunuz oldukça dolu ve yararlı bilgiler barındırıyor.Emeğinize Sağlık.Eğer zaman ayırmak isterseniz,yeni açtığım bloga göz atıp takip ederseniz beni oldukça mutlu edersiniz.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim en kısa zamanda bakacağım (:

      Sil
  10. Hem senaryo hem de oyunculuk çok iyi, bu internet kanalları iyi işler çıkartıyorlar.

    YanıtlaSil
  11. İzlemiştim ve sevmiştim. Zaten "Haluk Bilginer" deyince bir heyecanlanıyorum :) Şahsiyet, özellikle görsel kalite açısından ülke yapımları arasında çıtayı yükselten işlerden :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum çok iyi bir oyuncu (:
      Kucak dolusu sevgiler:)

      Sil