ANASAYFA

24 Mart 2020 Salı

Serdar Özkan - Kayıp Gül

Merhabalar sevgili arkadaşlarım ,

Uzun zamandır haberlere bağımlı yaşıyorum bu yüzden bloglara bakamaz oldum. Televizyonu kapatıp derin bir nefes aldım. Ne kadar güzelmiş çok özlemişim rahat nefes almayı.Paranoyak olmak bana göre değilmiş. Eğer benim gibi olduysanız bir tuşa basmanız yeterli.

Gelelim kitabımıza bir çok dile çevrilmiş,çokça beğenilmiş övülmüş kıyaslanmış bir kitap. Övgüleri  da hak ediyor ama kıyaslanan benzetilen kitaplara da hak veriyorum. Özellikle Simyacı  kitabına bende çok benzettim.
Konusu günümüz de en çok konuştuğumuz ama asla vazgeçemediğimiz yapamadığımız var ya işte  'Başkaları ne der diye düşünme. Kendin ol.Ilk sen kendini sev bırak diğerleri sevmese de olur.Kendini bul!İstediğini yapabilirsin yeter ki kendine İnan.'  bu çok iyi bir şekilde harmanlanıp kimi zaman küçük kısa hikayelerle kimi zaman kısacık cümlelerle mesaj yerine ulaşıyor. Ben Diana nın kendini arayış hikayesini çok sevdim. Simyacı kitabını sevenler bunu kaçırmamalı diye düşünüyorum.

"Kendini özel hissetmek için ihtiyacın olan tek şey, yine kendinsin"

"İyiliğe karşılık ha? Ona alışveriş derler."

"Bir Ben vardır bende, benden içeri..."
YUNUS EMRE

22 yorum:

  1. Bu kitabı daha önce bilmiyordum. Bu zor günlerde kitaplara da kaçamıyorum. Rabbim insanlığı bu beladan ve benzerlerinden korusun. Birilerinin eliyle, planlı bir şekilde yapılıyorsa ayaklarına dolansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin maalesef bende kitaplara kaçmakta zorlanıyorum. Dua etmekten başka çaremiz yok gibi...

      Sil
  2. Kayıp gül kitabını ilk defa duymaktayım okuyabilecegim bir zamanda hemen alacagım kitaplıgıma okuduktan sonra koyacagım
    ""Kendini özel hissetmek için ihtiyacın olan tek şey, yine kendinsin"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuması kolay bir kitap umarım beğenirsiniz (:

      Sil
  3. Hep gördüğüm ama okumadığım bir kitap... :)
    Kitap okuyup yazarak geçiyor benim de korona günlerim...
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapacak başka bir şey bırakmadılar (: Umarım okuduğunuz da beğenirsiniz.
      Sevgiler (:

      Sil
  4. eveey okuduum sevimliydiiii :)

    YanıtlaSil
  5. "İyiliğe karşılık ha? Ona alışveriş derler."
    kesinlikle bu modele karşıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, herkes karşı olsaydı ne güzel olurdu (:

      Sil
  6. Okumadığım bir kitap. Bu ara blog gezemiyorum ben de biraz kafam yerinde değil. Ancak yazmak rahatlatıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazı yazmak kadar rahatlatan bir şey yok (:

      Sil
  7. inanılmaz bir kitabı yorumlamışsın :) ben çok sevmiştim. kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. beğenmenize çok sevindim(:(:(:

      Sil
  8. Kitabın konusu güzelmiş... İnsanın kendini sevebilmeyi öğrenebilmesive başkalarından beklediği değeri kendine verebilmesi gerçekten de çok önemli. Tavsiyenizi dikkate alacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: Evet öğrenilmesi zor bir şey aslında ama öğrenilmeyecek bir şey de değilmiş diyorsunuz okuduktan sonra :)

      Sil
  9. yorumlama süper mutlaka karantinadan sonra alıp okuyacağım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  11. Evet doğru haklısınız .bazen insanlar hayatının odak noktasını başkalarının dediklerine göre yönlendiriyor bu kitap bunun çok yanlış olduğunu göstermeye çalışmış demem daha yerinde olur o zaman (:

    YanıtlaSil
  12. Kitap ilgimi çekti, arayış hikayelerini severim. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil