ANASAYFA

11 Eylül 2015 Cuma

Kitap Alışverişi #6



Merhaba
Uzun zamandır kitap alışverişi  yapmıyordum. Nedeni son alışverişimde indirimli sandığım 3 kitaba fazla bir ücret ödemiş olmam o yüzden kitap alışverişime ara vermiştim.
Peki bu üç güzel kitaba ne kadar verdiniz derseniz sadece 20 tl :D
İzmir tatil dönüşünde küçük bir dükkana girdim.3 kitap 20 tl afişini görünce gözlerime inanamadım.Tereddütlü bir şekilde kasaya gittim ve gerçekten afiş doğruymuş :)

Evet Polisiye/Gerilim tarzı kitaplar severim. Elim de direk Polisiye/Gerilim  kitaplarına uzandı :)

Ruth Rendell - Barbara Vine  iki isim kullanan bir yazar yani aynı kişi yazmış.

Ruth Rendell daha önce okumadım. Görünce de kaçırmak istemedim iki kitabını aldım.İnternetten araştırdım fakat fazla bir bilgi yok kitaplar hakkında o yüzden okuduktan sonra yorumumu bekleyeceksiniz . :)
Güneşi Beklerken :Birbirinden farklı iki anneyi ele almaktaymış ve bir trajediyle hayatları birleşecekmiş. Yani konusu farklı o yüzden aldığıma çok sevindim.
Efendinin Kölesi:Kendisini evlat edinen ailenin evden kovduğu Joe Herbert
, bir trenin altına atlarken Sandor tarafından kurtarılır. Joe bu olaydan sonra kendisini Sandor’a adar. Öyle ki, sonunda, Sandor’un "prenses" dediği Nina Abbott’ın kaçırılmasıyla ilgili planın bir parçası oluverir.  Bu kitapta da hastalıklı iki karakter var diyebiliriz .

Peter James in Senin Gibi Ölü kitabını almak istiyordum. Ama minik dükkanda ondan yoktu. Ölüme Bakmak kaldı bana  :) İnternette ki yorumlar da olumlu olunca aldığıma çok mutlu oldum.

Ölüme Bakmak:
Tom Bryce, her dürüst adamın yapması gerekeni yapar; trende yanındaki koltukta unutulan CD'nin sahibini bulmaya çalışır. Ancak bir anda kendini vahşi bir cinayetin tek tanığı olarak bulur.
Polisi aradığı takdirde ailesinin öldürüleceği tehdidine rağmen karısı Kellie'yle beraber Müfettiş Roy Grace'e ulaşır ve cesurca ifade verir.
Tom ve Kellie'nin ölümü basit bir formaliteye dönüşmüştür. İnternet sitelerinde ölüm haberleri yayınlanır. Bryce ailesi artık ölüme bakmaktadır. 
Aksiyonu bol bir kitap okuyacağım anladığım kadarıyla :)

Kısacacsı 3 güzel kitap aldım :)

3 yorum:

  1. Öncelikle iyi okumalar, çok hesaplı bir alışveriş olmuş gerçekten! Ölüme Bakmak'ın hem kapağı hem de konusu çok ilgi çekiciymiş, ben de okumak istedim şu an. Ayrıca Efendi'nin Kölesi de merak uyandırıcı, hastalıklı karakterler okumayı çok seviyorum da ben :D Umarım hepsini beğenirsin :')

    YanıtlaSil
  2. eveeet ruth rendell çok iyi yaaa. sahaflarda var bak, çilek serisi diye. bir dolu rendell kitabı. ivit vine olarak da bikaç kitabı var ama rendell olarak daha iyii. biraz da sert polisiye. şey de iyi baak, patricia highsmith :)

    YanıtlaSil
  3. Bilmiyordum Çilek serisi olduğunu çok sağolll <3 Bakarım ona da çok sağol :) :)

    YanıtlaSil