ANASAYFA

10 Eylül 2015 Perşembe

Fear The Walking Dead



Fear The Walking Dead isminden de anlaşıldığı üzere The walking Dead ın yan dizisi
Daha önce yazdım mı bilmiyorum ama Fantastik te en sevdiğim şey zombi dir. Zombi konusuna sahip olan çoğu kitabı okumuş filmleri de izlemişimdir. Gelelim dizimize :) :) :)

Fear The Walking Dead olayların başlangıcını izliyoruz . Diziyi izlerken çoğu kişi olumsuz yorum yapmış yavaş ilerliyor,zombi yok, neden kafalarından vurmuyorlar  gibi daha da çoğaltmak istemiyorum.
1. Bu olayların başlangıcı tabi ki de yavaş olacak

2.Yazarın açıklaması var Bu dünya da hiç zombi bilgisi yok. Film çekilmemiş kitap yazılmamış diye.
3.Zombiler hakkında bilgi yoksa tabi ki de kafalarından vuracaklarını bilemezler

Kısacası böyle olmasını çok sevdim.
Tadını verende bu değil mi?Yavaş yavaş keşfediyorlar işte.

Her neyse oyuncular da güzel canlandırmış. Özellikle Nick karakteri süper oturmuş. Zaten geçmişi sorunlu bir karakter İlk zombimizi Nick le keşfediyoruz. Kendisi uyuşturucu aldığı virane bir kilise de sevgilisini arar Tabi ki bıraktığı gibi bulamaz Sevgilisi zombi olmuştur. Bizimki de o korkuyla kaçar ve trafik kazası geçirir. Ardından bunu kimseye anlatamaz zaten kanında uyuşturucu bulunmuştur. Kendisi de ne gördüğünden emin olamaz. Fakat ülke yavaş yavaş zombilerle tanışır.

 İlk iki bölümü gerçekten benim hoşuma gitti. Tavsiye ederim . :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder