ANASAYFA

10 Eylül 2015 Perşembe

KOCAN KADAR KONUŞ-KOCAN KADAR KONUŞ DİRİLİŞ-ŞEBNEM BURCUOĞLU

Merhaba
Evet uzun zamandır bir şey yazmıyorum. Çünkü şu sıralar hiç okumuyorum :( Meslek hastalığı sanırım.Gazete okumaya bile içim el vermiyor belki haberlerden dolayıdır.Neyse kötü şeyler yazmak istemiyorum.
Kitabı sanırsam Haziran ayında okudum.Yorumu yazmak Eylül ayına nasip oldu :)
Mükemmel bir kitaptı. Haziran ayında yaptığım en güzel şey bu kitabı okumaktı.

O kadar çok güldüm ki anlatamam.Yeri geldi o kadar derin düşündüm ki onu da anlatamam.
Güldürürken düşündüren bir kitaptı. Eminim okuyan herkes kendinden bir şey bulmuştur kitapta.
Kitaplar da sevdiğim şey içtenliktir Nasıl bir içtenlik derseniz.Hani bazen yalnız kalırsınız ve düşünürsünüz ya  kendinizle ilgili şeyler kendinize olan dürüst anlarınız vardır.İşte bu kitapta da Efsun nun en derin düşüncelerini okuyoruz Kahkaha lar atarken sonra ki sayfa da pişmanlıklar okuyoruz işte bu içtenlik benim için. Efsun'nun kendisine olan dürüstlüğünü okumak iyi oldu.

Her neyse kitabımızın konusunu çoğu kişi biliyordur. Annem kitabı almasaydı alacağımı zannetmiyordum.Koca meraklısı bir kitap olduğunu düşünüyordum.İşte bilirsiniz ÖN YARGILAR .

Efsun tam bir kitap kurdu pek arkadaşı olmayan asosyal ama çok renkli bir karakter.Arkadaşı olmasına gerek yok ailesi ona yeter diyoruz.  Ailesine baktığımız da tipik Türk ailesi diyoruz.
Efsun 30 yaşına bastığı ve hala bekar olduğu için büyük bir baskı görmekte.Kendisi halinden memnundu.Kuzeni evleninceye kadar işte burada Efsun da şalterler atıyor ve tam bir koca arayıcıya dönüşüyor.Karşısına lise aşkı Sinan çıkınca da kahkahalar hava da uçuşuyor.





KOCAN KADAR KONUŞ DİRİLİŞ



Gelelim KOCAN KADAR DİRİLİŞ yani ikinci kitabımıza
Burada Efsun artık emeline ulaştı. Sinan la evlenecek tabi yine ailesiyle uğraşıyor.Artık en azından ailesinin dediklerini umursamıyor ve kendi bildiğini okuyor elinden geldiğince.Sonuçta Sinan'nın ailesi de var başında.
Fazla yorumlamak istemiyorum çok güzel kitap okudum.



Bol kahkahalı :)


  !

2 yorum:

  1. okumadııım aklımda olsun o zaman :) meslek hastalığı nasıl yaniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosyoloji okudum bir ara kitap görmek hiçbir şey okumak istemiyorum :( Kesinlikle okumanı tavsiye ederim :)

      Sil