ANASAYFA

27 Kasım 2014 Perşembe

Andrew Davidson - Zebani




İlk defa bir kitabı bu kadar zamanda bitirdim 1 ayda bitirdiğim ilk kitap 
Nedeni kitabın kötü olması değil nedense yavaş yavaş okumak istedim çünkü bitmesini istemedim Çok güzel bir kitaptı 7 yıllık araştırma sonucu yazılan bir kitap yazar olayları yaşamış gibiydi bence kimse bu kadar gerçekçi bir kitap yazamaz çünkü her şey en ince ayrıntısına kadar yazılmıştı fakat bu sıkmıyor aksine kendine daha çok bağlıyordu o yüzdende kitabı çabuk bitirmek istemiyorsunuz iyice anlamak istiyorsunuz yavaş yavaş okumak istiyorsunuz.
Keşke aldığım gün okumaya başlasaydım dediğim kitaplardan her neyse kitabın konusuna gelirsek

Baş kahramanımız  araba kazası sonucu ağır derecede bütün vücudu yanıp tanınamayacağı bir hale geliyor kendi deyimiyle bir canavara dönüşüyor.


Hayata küsüyor hastaneden çıkacağı gün intihar etmek istiyor o bunları düşünürken tıpkı kaza gibi hayatında yine hayal edemeyeceği onu o halde bile sevebilecek birini buluyor Marianne Marianne'nin anlattığı hikayelerin de,çok eskiden tanıştıklarını,ona aşık olduğunu söyleyen şizofren güzel bir kadın Başlarda buna inanmayan kahramanımız daha sonra ikilemde kalıyor fakat hiçbir zaman tam olarak inanamıyor aslında okuyucuda buna inanamıyor kitabı sıra dışı yapan bu inanmakla inanmamak arasında kalıyorsunuz kitabın sonunda bile buna karar veremiyorsunuz tamamen inanmak inanmamak okuyucuya kalıyor
Kitapta kötü olan şey beni sıkan dinin fazla anlatılması ama buna rağmen kitabı okudum ve çok sevdim Marianne nin hikayeleri kahramanımızın iyileşme aşamaları ve dünyayı yeniden sevmesine hatta eskiden mutsuzken Marienne nin hayatına girmesiyle birçok şeyin değiştiğine eskiden arkadaşları yokken artık
gerçek dostlarının olmaya başlamasına, iç çatışmaların olduğu çok güzel bir kitaptı. İçinde ne ararsanız var mutlaka kendinizden bir şey bulabileceğiniz keyifle okuyabileceğiniz  bir kitap .


İyi okumalar dilerim :)

6 yorum:

  1. hımmmmm bak bunu duymadım. iyi bişiye benziyoooooo :) amaaağğğğ böyle kitaplar yani iki günde biter ayol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aslında 2 günlük bir kitap ama ben yavaş okudum,içindeki hikayelerden kaynaklıydı sanırım :)

      Sil
  2. aldım bunuuuu okuyciiim :)

    YanıtlaSil
  3. heeey, bitirdim, şimdi yazdım blogda, yaaa saol yaa sayende çok iyi bir oman okudum, ya hayran oldum valla romanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindimmm :) Bazen insan korkuyor tavsiye ediyorsun kötü yorum alıyorsun ya içim rahatladı yaa :):) :)

      Sil