ANASAYFA

12 Aralık 2018 Çarşamba

İnsanlar







Hayatımıza karışan yorum yapan insanlar...

Seçimlerimizden biz sorumluyuz. Neden insanlar bizi seçimlerimizden döndürmeye çalışır ? Yersiz eleştiriler yapmak neye yarıyor. Sadece moral bozduklarını fark edemiyorlar mı ? Bazen bazı seçimlerim de sadece yanımda olunsun istiyorum.Tahammül sınırlarını zorlayıcı eleştiriler falan yapılmasa, hayırlısı deyip geçilse... Bu kadar zor olmasa saygı göstermek.

Kararlarımızı sorgulayacağımız şu '' Emin misin ?'' ler var ya işte sanırım burada ipler kopuyor. Diyorum ki önemli kararlarda kişinin kendisine bırakın ipleri zaten önemli olduğu için o çok düşünmüştür. Tekrar tekrar sorgulatmak bir şeye yaramaz. Kendiniz nasıl hayatınızla ilgili seçim yapma özgürlüğünüz varsa aynı şekilde herkesin var. Biriyle arkadaş, akraba olmanız kişinin kararları üzerinde etkiniz, söz payınız olduğu anlamına gelmez. Karar vermiş akıl danışmamış bu ikisinin farkında olmak lazım. Destek olsak köstek olmasak ne kadar da güzel olur...

16 yorum:

  1. Herkes ben izin verdiğim sürece dahil olabilir hayatıma..Gerisi boş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki öyle ama bazen insan kırılıyor işte

      Sil
  2. Bu durumu çok fazla yaşayamıyorum nedeni ise çok az arkadaş çok fazla kitap sanırım çözümü bu :)

    YanıtlaSil
  3. ah boşver bak insanların düşünceleri, yorumları geçicidir yaa, kendilerine göre yaparlar. bizim ülkede fesatlık da çok. herkes birbirinin aynı olsun isterler. dinliycen ama umursamıycan yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle sadece dinleyip geçmek lazım haklısın :)

      Sil
  4. Bir dostun bir dost üzerinde hakkıdır, yeri geldiğinde nasihat edip yol göstermek, yanlıştan döndürmek. Ancak, bunun sınırı aşılıyor çoğu zaman ve diğerinin yaşam tarzı üzerinde tahakküm kurmaya doğru gidiyor maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet buda insanı kırıyor daha da çok uzaklaştırıyor.

      Sil
  5. aynen ya. insanın hevesini kursağında bırakmayın bari.

    YanıtlaSil
  6. Sıkıldım ve tekrar bu blogu ziyaret etmeye geldim. Çok fazla arkadaşım yok demiştim. Aslında yalnız kalmayı sevdiğimden sanırım. Ama bugün nedense biri ile konuşmak olmadı bir şiir bir şarkı söylemek istedim. Arayacak kimsem olmadığını anlayınca biraz kendime kızdım. biri ile konuşmak istiyordum bende buraya yorum yazayım dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, iyi yapmışsınız. Yalnızlık bir yere kadar, kendinize kızmanıza da gerek yok arayacak biri bulunur elbet :)

      Sil
  7. İnsan kendi kararlarını kendisi veremiyorsa neden yaşar ki... Herkes herkesin özgür iradesiyle verdiği kararlara saygı duymalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız ama saygı duymayı çoğu kişi bilmiyor maalesef

      Sil
  8. Ben de bu konudan muzdaribim bu aralar... Hatta yeni yazımı bunun üzerine yazmayı düşünüyorum. Bence her ne söylerse söylesin karşıdaki kişinin nezaketi, uslubu ve senin cevabını dinlemesi çok önemli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten dinlenmek ve anlaşılmak velinimet oldu. Yazınızı merakla bekliyorum ve bu durumu atlatırsınız umarım :)

      Sil