ANASAYFA

21 Ekim 2019 Pazartesi

Kötü Söz Söyleme Sanatı

Kötü sözler söylemek herkesin harcı değildir. Benim dilimin ucuna gelse de yutmasını bilirim. Çünkü ben kimim ki? neyim ki? seni yargılayım . Senin geçtiğin yoldan mı geçtim?Senin yaptıklarına yaşadıklarına mı tanıklık ettim? Ben seni anlık gördüm, ben seni belki hep tanıdığımı sandım ama gel gör ki tanımanın öyle basit olmadığını gösterdin ve döndüm dedim ki" Ben belki en başından bir sürü taviz verdim hep karşındakini düşünmek senin üstüne vazife değilmiş bak seni çok mu düşündüler?"
Iyi ki şehir değiştirmişim iyi ki buraya gelip yuva kurmuşum şükrettiğim birçok şey var eşimi Urfa karışık olduğu için çok görmesemde eve dönmesi yetiyor.  Kısıtlı zamanımız da beni mutlu etmek icin uğraşması evdeki eksikleri tamamlamasi bana arkadaş bulma çabası sevgimi arttırıyor gittikçe büyüyor her küçük çabası bende öyle kökler oluşturuyor ki bu kökler bitmiyor küçük bir yaprak düşse bile yanında binlerce çiçek ve yaprak açtırmasını biliyor insanların içinde de büyük şeyler yeşeriyormuş ne mutlu bu günlere ne mutlu bu güzel emeklere umarım hep sevgi için emek veren insanlar bulur sizleri de...

24 yorum:

  1. Bugün blogda yayınladığımla öyle iyi örtüştü ki bu yayınınız.. bayıldım. Yumuşak olmanın en kaba olanı bile yumuşattığını gördükten sonra aydınlandım resmen. 1. madde düsturum. Teşekkürler paylaşımınıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizin yayınınıza bayıldım resmen huzur buldum okuyunca dinleyince tebessüm eksik olmadı yüzümden 😊 Ben teşekkür ederim yorumunuz için 😊😊

      Sil
  2. Niyet okuma malesef sık sık yaptığımız bir şey. Bu yüzden de kötü şeyler söyleyebiliyoruz karşımızdakine. Ama kalp kırmaktan daha kötü olamaz hiç bir şey. O sebep diller muhafaza edile demeli kendi kendimize. Yeni şehir güzellikler getirecek sana inanıyorum. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dilimizin hakimiyetini bilmeliyiz kalp kırılınca tamiri çok zor. Çok teşekkür ederim umarım herkesin hayatından mutluluk eksik olmaz.
      Çok çok çok sevgiler (: :)

      Sil
  3. ne güzel yazmışsınız.. her bir cümlenize katıldım. Ve eşinizi de sizi de tüm urfa halkını Allah korusun... sevgiler

    YanıtlaSil
  4. oleey oleey hep mutlu ve huzurlu oluuuun maşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Ayna olmak da iyidir kim ne gösteriyorsa karşılığını vermek gerekir ama en güzeli fark ettiğimiz anda uzaklaşmak.:)

    YanıtlaSil
  6. ay artık telaşlar bitti de miiiii :)

    YanıtlaSil
  7. Kötü söze karşı bana rehber olan bir ayet vardır. Ama ne kadar başarabiliyorum bu bende kalsın: “İyilikle kötülük bir olmaz. Kötülüğü en güzel bir şekilde sav. Bir de bakarsın ki, seninle arasında düşmanlık bulunan kimse sanki sıcak bir dost oluvermiştir.Fussulet Suresi”
    Siz dilinizin ucuna gelen kötü sözü yinede tutun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir ayetmiş bundan sonra benimde rehberim oldu paylaştığınız için teşekkürler evet susmak da en iyisi :)

      Sil
  8. daha önce böyle bir blog görmemiştim havalı! tutkulu!

    YanıtlaSil
  9. Kötülüğe güzellikle cevap vermek en iyisi, huzurunuz hep daim olsun umarım :)

    YanıtlaSil
  10. Sizin adınıza sevindim:) fakat başlığı görünce farklı bir tür yazı bekliyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Başlığı çok düşünmedim belki o yüzden (:

      Sil
  11. Dilerim mutluluğunuz ve huzurunuz bir ömür boyu sürer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için Amin (:

      Sil
  12. Gerek yok ki...Düzgünce kendini ifade et ve yoluna devam et,işte bu kadar :)

    YanıtlaSil