ANASAYFA

16 Ağustos 2019 Cuma

Bulutların Ötesinde (A Walk in The Clouds)



Merhabalar Sevgili Blog arkadaşlarım.

Yazmayı çok özledim, okumayı çok özledim, yorumlar yapmayı çok özledim kısacası buraları çok özledim :( Birazcık daha sabır lazım bana çokça olursa ne mutlu :) Sinir ve duygu durumum aynı stabil dengesizlik de şu aralar üstüme yok sabah mutluyken, öğlen ağlıyor, gece depresyona giriyorum.Kim ne derse, ne yapsa çok ciddiye alıyorum şakaları bile anlamıyorum... anladığınız üzere uzak durulacak insanlar listesinde başı çekiyorum :)

İşte bu anlar da  filmler bana çok iyi geliyor. Matrix i çok severim fantastik ve bilim kurguya dair ne varsa 5 - 6 kez sıkılmadan izleyen bir insanım ama şu ara o kadar duygusalım ki Keanu Reeves sen bu filme nasıl yakışmışsın Matrix deki seni unuttum seni hep böyle hatırlayacağım. :) Kısacası izlerken bulutların üstüne çıktım. Konusu 2. Dünya Savaşına katılmadan önce evlenen Paul gemiden indiğinde kimsenin onu karşılamamasının hüznüyle evine gider ve mektuplarının hiç birini okumayan ondan bir haber olan, aklı bir karış hava da olan karısıyla ( ne kadar övdüm ) başlar, devamını da siz izleyin :) 


İyi seyirler dilerim :)

En sevdiğim kısmı da burasıydı :)




15 yorum:

  1. Not aldım 😊 teşekkür ederim güzel paylaşım için 😊

    YanıtlaSil
  2. Bende öyle çabuk ciddiye alınanlardannim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzüldüm çok zor oluyordur karşımdakiler den biliyorum 😊

      Sil
  3. Kandaki bazı değerlerin eksikliğinden de olabiliyor böyle şeyler. Bende de oluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kan testlerimi yeni yaptırdım b12 eksikmiş, belki de budur çözüm teşekkürler🤗🤗🤗

      Sil
  4. hımm izlemedimdiiiii izlerim keanu çok severiim :) hadii sen de artık sonbaharda iyi ol amaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izle bende çok seviyorum kendisini🤗🤗🤗 evet artık iyi olacağım inanıyorum 😊

      Sil
  5. Ay enfes bir filme benziyor, hemen izleyeceğim.. mevsim geçişindeyiz dikkat, duygu dalgalanmaları için birebir.. İyi uyku çekin, ceviz ve kuruyemiş yiyin.. son güneşlerde destekleyin kendinizi :)) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim hep bu mevsimlerden çekiyoruz 😊 filmi de begenirsiniz umarım 🤗

      Sil
  6. Bu duygu değişimleri.. Bazen rutinlikten şikayet ederken bazen de hiç farkında olmuyoruz. Filmi de çok güzel tanıtmışsınız, merak ettim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. İnsanız, sınanmaya mahkum yaratılmışız, bu yüzden yaşadığımız sürece karşılaştığımız sorunlar karşısında bahsettiğiniz duygu gel gitlerini yaşıyoruz. Önemli olan, bu süreçte kendimizde ve çevremizde kapanmayacak, iz bırakacak yaralar bırakmadan mücadele etmek olmalı. Sabırla ve ümitle..
    Film tavsiyesi için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tavsiyenize uyacağım🙂🙂

      Sil
  8. Bu durumunuz sanırım yaşadığınız radikal değişimden kaynaklanıyor, zamanla herşey yoluna girecektir. Çok ilginç bir filme benziyor, notumu aldım, teşekkürler.

    YanıtlaSil