ANASAYFA

5 Ekim 2019 Cumartesi

İstemek


Şu hayatta şuna inanıyorum kim ne istiyorsa Allah onu ona veriyor.
Arkadaşlarım vardı mal mülk seven mertebeye aşık öyle insanlarla hayat yolunu birleştirdi.
Kimisi kariyeri cok severdi kariyer peşinde koşan kişiyle birleşti.
Kimisi ailesinden uzaklaşmak icin koşar adımlarla gitti başka bir göçebeyle karşılaştı mutlu.
Kimisi Allah korkusu olsun yeter dedi daha güzeli onu buldu.
Ben istedim beni çok sevsin o kadar sevsin ki büyük şeyleri bile gözünü kırpmadan yapsın. O kadar seviyor ki kimsesinin olmadığı şehire ailesini sürükledi.
Kimsemin olmadığı şehire sevgimin cesaretiyle gidiyorum.
Ne istediğinizi unutmayın... Ne isterseniz o gelir sizi bulur.Allah her şeyin en güzelini yazar siz istemesini bilin.

26 yorum:

  1. İstemesini bilmek önemli... Her şey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
  2. Ayağını yorganına göre uzat derler ya isteğini de o çerçevede dilersen Allah elbet yüzüne bakar. Allah herkesin gönlüne göre versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin kesinlikle isteklerimiz farkında olmadan bizi ya batırıyor ya çıkarıyor.

      Sil
  3. Evet Allah her şeyin en güzelini yazar ve verir ben de öyle düşünüyorum canım. Sonsuz mutluluklar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim
      Çokça sevgiler🤗😊😊

      Sil
  4. Keşke her zaman dediğiniz gibi olsa bazen geç gelir bazen de gelmiyor. Ama Allah biliyor bizim için hangisinin daha iyi olduğunu . İyi değilse varsın gelmesin ne kadar çok istesek de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazen isteklerimiz askıya alınırmış en doğru zaman beklenirmiş yanlışı ve doğruyu görmemiz için hayırlısını istemek en güzeli😊

      Sil
  5. Çok güzel umut verici bir yazı, her zaman daha fazlasını istemeli, dua etmeli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuldan istemiyoruz ya Allah verirse ne mutlu vermezse de mutlu. cok teşekkür ederim begenmenize sevindim 🤗

      Sil
  6. "Dualarınıza dikkat edin, gerçekleşirler" diye bir söz okumuştum. Bende çok inanıyorum , herkes istediğini bulur.

    YanıtlaSil
  7. Yeni şehir yeni hayat demektir hakkınızda hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah güzel olur🤗😊😊

      Sil
  8. Bu güzel düşüncelerinizin hayatınızın her alanında devam etmesini ve mutluluğunuzun daim olmasını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin iyi dilekleriniz için teşekkür ederim 😊

      Sil
  9. Yolunuz açık olsun.Sevgi ve sezgilere inanmak gerek....

    YanıtlaSil
  10. Dua çok önemli gerçekten canımcım. Hem müthiş güçlü bir silah hem de çok dikkatli kullanılması gereken bir silah. Allah onu en güzel şekilde kullanmamızı nasip etsin. Güzelliklerle karşılaşmanı dilerim yeni hayatında. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin guzel dileğiniz için de cok teşekkür ederim umarım sizi de çokça mutluluklar bulur 🤗🤗

      Sil
  11. oh maşallah her şey güzeeel :)

    YanıtlaSil
  12. Ben de inanırım dileklerin olduğuna. Can'la derme çatma ev ve bozuk motosiklet hayalimiz vardı. Evlendiğimizde taşındığımız lojman tam hayalimizdeki gibiydi, motosiklet de sürekli bozuluyordu. Dedim ki hayatım bi dahaki sefere daha düzgün hayaller kursak, bari su basmayaydı evi her yağmurda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bende bir göçebeyim anliyorum sizi kesinlikle doğru biraz yükseltmeli hayalleri en iyisini yapmışsınız :D

      Sil
  13. Evet , isterken güzel tarif etmek lazım herşeyi. Ne istersen o gelir çok haklısın ...

    YanıtlaSil