ANASAYFA

26 Kasım 2019 Salı

Gizli Güzellik


Merhabalar Sevgili Arkadaşlarım,

Bugün bir film tavsiyesinde bulunacağım.
Kendi hayatımdan örnek de vermek istiyorum önceden nadir bir şey yapardım mutfağa girip bir şeyler yapmak gibi şu mutfağa 40 yılda bir girenler var ya ben onlardandım "Kek" yapardım
Annemle her şeyle en ince ayrıntısına kadar  uğraşırdık "Müthiş Kek"i yapardım. Dünyanın en güzel kekini ben yapardım içi çiğde olsa o benim kekimdi ve hepsi bitterdi hiç kek yenilmemiş gibi o kek yenirdi. Patates kızartığımı da hatırlıyorum tek başıma bolca tuzlu olan benim bile yemediğim patates kızartmam her zaman ki gibi Babam tarafından dünyanın en güzel patates kızartmasıymış gibi afiyetle yenirdi. Artık ben sadece "Kek"yapıyorum ve dünyanın en güzel keki muamelesi görmüyor Sevgimi emeğimi verdiğim şey sadece "Kek" muamelesi görüyor bazı şeyler çok ince ayrıntılar da gizliymiş.
Gelelim filmimize bir "Baba" yı anlatıyor. Duyguları somut şekilde gören ve onlarla konuşan onlara çok sinirli olan bir "Baba"yı hatta bir aileyi anlatıyor.
Will Smith oynuyor en sevdiğim oyuncudur.
Iyi seyirler dilerim...

17 yorum:

  1. Olsun yine de dünyanın engüzel kekidir o:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir babaymış o hiçbir şey söylemeden tuzlu patatesleri bitiren:) Filme bakacağım bir ara. Teşekkürler tanıtım için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok şanslıyım :) Umarım sizde beğenirsiniz (:

      Sil
  3. Merak ettim, listeye ekliyorum, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Öneri için teşekkürler editör

    YanıtlaSil
  5. Filmi en kısa zaman da izlemek izleyeceğim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Fimi sık kullananlara ekledim.İtiraf ediyorum 46 yaşındayım ve mutfakta iyi değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun yazılarımız ve araştırmacı ruhumuz daha önemli dimi ama (:

      Sil
  7. tımıms aldım listeyee. zor zamanlarda aşk dan sonaaa :) ayrıca çok güzel ifade etmişsin. ay tabiii o kek başka hihihi. kek sadece bir kek değildir. eh öyle olur babanla annenleee yaaa :) olsun şimdi de olur ki evdeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaş yavaş oluyor sonra diyorum ki "bu kek sadece Kek değil " söylemek gerekiyormuş anlamaları için (:

      Sil
  8. tavsiyene uyacağım ve bu filmi izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  9. Ben de sevmiştim bu filmi. Daha başından şaşırtma unsurunu anlamıştım ve bizimkilerden azar işitmiştim tabii :) Sanırım çok holivud filmi izliyorum :D

    Kızlarını çok seven babalar kızların en büyük şanslarındandır. Benim babam 21 yıldır yanımda değil ama sevgisi, bakışları, öpüşleri hep benimle, başım hep diktir o sayede :)

    YanıtlaSil