ANASAYFA

20 Eylül 2021 Pazartesi

Tess Gerritsen ~ Çırak


Merhabalar arkadaşlar,

Bir zamanlar polisiye ve gerilim kitaplarını o kadar çok severdim ki bulduğum her kitabı alırdım. Bu sayede bir dünya kitabım okunmayı bekliyor. Sıkılgan biri olduğum için uzun zamandır polisiye okumadım. Hepsi aynı gelmeye başlıyor bir yerden sonra ama doğru bir seçimle tekrar okuma hevesim geldi. Daha önceden de serinin ilk kitabı Cerrah ı okumuştum. Rizzoli unutulacak biri değil.


 
 Çırak kesinlikle Cerrah ı geçti daha heyecanlı ve merak uyandırıcıydı. Özellikle beni fazlasıyla korkuttu. Evlendiğimden beri bir hırsızlık fobisi geliştirdim. Yaptığım saçma sapan evhamlarla birde eşim çoğunlukla evde olmadığı için hoş evde bile olsa en ufak tıkırtı beni korkutuyor. Sürekli eve hırsız mı girdi Sorunu yaşıyorum. Kafamda binlerce planım var.Deprem sonrası da sürekli bardaktaki suyu takip eder oldum. Önceden böyle insanlardan hiç hoşlanmazdım. Nasıl dönüştüm anlamıyorum. Tek kalmak birçok düşünce biriktirmenize sebep oluyor yalnızlık iyi bir şey değil. Her neyse keyifle okudum ama hırsızlık korkumu geri getirdi işte. Kitap hırsızlıkla alakalı değil yanlış anlaşılma olmasın. Cerrah tarzında cinayetler işleyen bir kopyacı seri katile karşı karşıya olduklarını sanıyordum ama gelişen olaylar ile beni bambaşka yerlere götürdü. Bir tek sona doğru sanki güldürdü okuyanlar bilir limuzin olayı bana pek inandırıcı gelmedi. 

Her neyse tavsiye ederim. 


Dişlerin durumu,kalp durduktan ,et çürüdükten sonra bile zenginle fakiri birbirinden ayırmaya yetiyordu. Kirasını dahi ödemekte zorluk çeken biri için ağrıyan dişi, sızlayan diş etleri asla birinci öncelik olamazdı. (S146)


9 yorum:

  1. cerrah çırak evet yaa çok heycanlı da ya ama bir psikologa filan git yaa üzme canını öyle endişe ileee :)

    YanıtlaSil
  2. Polisiye ben de severim ama sık okumayı sevmem. Gerçekten birbirlerine benzeyen yönü var polisiyelerin.
    Yalnız kalmak kötü gerçekten. Ben de bir şeyle meşgul değilsem hep karamsar ve olumsuz düşüncelere dalıyorum.
    Sondaki alıntı etkileyiciymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bu şekilde aralar vererek ya da başka türlerden sonra okumak heyecanı tekrar başa sarıyor. (:

      Sil
  3. Merhaba, Deeep'in blogundan geldim ve tesadüf eseri çok sevdiğim bir yazar/kitap tanıtımına merhaba dedim, çok hoş bir seri, dizisi de var fakat hala izleme şansı bulamadım. Keyifli okumalarınız olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dizisini bende izlemeyi düşünüyorum fırsat bulursam tabii.
      Size de keyifli okumalar dilerim (:

      Sil