ANASAYFA

27 Kasım 2021 Cumartesi

Gülümse Anılara ~ Camille Noe Pagan


Merhabalar arkadaşlar,

Yıllar önce kitap kapağı çok hoşuma gittiği için almıştım. İyi ki, bu sebepten de olsa almışım. Biliyorsunuz daha önceden yazmıştım elimde beklettiğim kitapları okuyorum. 

"Ben hayatımı hemen şimdi yaşamaya çalışıyorum. Yarın ya da gelecek hafta değil." 

Düşünüyorum , ne bugünü yaşıyorum ne yarını ne de şimdiyi hep bir sonra ki durumu düşünüyorum. Yapmamalı.

"Uzun zaman önce, hayatın çok hızlı akıp gittiğine ve kaç yaşında olduğumun derdine düşmektense, hayatın tadını çıkarmanın kendi yararıma olduğuna karar verdim."

Bingo !iki çok hoşuma giden alıntı. Ne kadar uyumlular İkisinin de arasında bir sürü sayfa ve birbirinden ayrı konular var. Ne hikmetse ben bu sözleri çok beğendim. Nedeni ben düşünmekten yaşayamıyor muyum? Benim sorunum ne ? beyin ne kadar mucizevi neye ihtiyacı var gayet iyi biliyor. Bana da yolumu gösterdi.

Her gün bir tane arkadaşını ara arkadaşlığın devamı için gerekli. Uzun zamandır çoğu arkadaşımı aramıyorum. Sanki kimse rahatsızlık edilmek istemiyormuş gibi geliyor. Suç biraz da bendeymiş. İletişim hayatımız da çok önemli iletişimsizlik zamanla zararlı olabiliyor. Mesela şuan nasıl iletişim kurabilecegimi düşünüyorum. Birileri eski beni çağırabilir mi? Soracağım bir sürü şey var :(


Ben çok sevdim. Konusuyla her şeyiyle farklıydı. Sizi sarıp sarmalıyor kitap bir klişe bekleyip durdum ama bana vermedi istediğimi. Yine saçma sapan bir aşk kitabı sandığımdan okumuyordum. İçinde sağlık var , arkadaşlık , aile bağları ve en önemlisi seçimlerimiz var. Seçimlerimiz onlar bizim bize ait bir başkasını suçlamak size yükten başka bir şey olmaz. İnsanın en büyük yükü de ona ağır gelen duyguları değil mi? Biraz anda kalıp hafif olmak gerek. 




5 yorum:

  1. Alıntılar beğendim. Gerçekten de günün bir kısmı sadece düşünüp durmakla geçiyor, yaşadığımız anın kıymetini bilemiyoruz. Kitap güzel görünüyor, tanıtım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Hayat su misali sürekli akıyor bir şekilde akışta kalmayı basarabilsek (:

      Sil
  2. Galiba genel bir sorun artık,baş etmenin bir yolunu bulabilsek keske.

    YanıtlaSil
  3. anda kalıp hafif olmak evet evet en güzeli, bu kitabı da not aldım, moral veren kitaplardan demekki :)

    YanıtlaSil