ANASAYFA

8 Şubat 2022 Salı

Doğanın Eşsiz Hikayeleri

 



Merhabalar arkadaşlar,

Oğluma okuduğum kitapları paylaşmak istedim. 

İş bankası yayınları Doğanın eşsiz hikayeleri serisini tamamlamaya çalışıyorum. Çünkü çok sevdim, çizimleri harika. Şuan pek anlamıyor ama okuduğum da heyecanlanıp resimlere vuruyor ve daha çok yemeye çalışıyor. Bez kitabı da var ama bunlar kadar dikkatini çekmiyor. Bence ona okumamı seviyor. Henüz 7 aylık belki bunun için erken ama zararı yoktur diye düşünüyorum. Bende okurken çok keyif alıyorum. Çizimleri ve kurgusu bakımından 7 yaşına kadar olan çocuklara gayet uygun diye düşünüyorum 7 yaş sonrası için hafif kalabilir. 

Sizinde tavsiye edebileceğiniz kitapları bekliyorum. Özellikle çocuklarınızın sevdiklerini paylaşırsanız sevinirim. :)








Özellikle bu kısmı çok seviyorum hepsinde mevcut bence büyüdüğünde çok hoşuna gidecektir.







6 yorum:

  1. Ne güzelmiş kitaplar. Çocukken bana okuyan hiç olmazdı, o yüzden okula başlayıp kendim okuyana kadar hikaye kitaplarından hiç haberim olmamıştı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ilkokul öğretmenim cok okurdu ondan dinlemek çok hoşuma giderdi. Daha sonrasında annemin roman okumalarına merak saldım. Neyse ki bir şekilde kitap okumanın sevgisine varabilmişiz (:

      Sil
  2. Çok iyi yapmışsınız, keyifli okumalar diliyorum size :) Resimler çocukların ilgisini çok çekiyor zaten. kesinlikle sevip beğenecektir oğlunuz . Hem kitaplara karşı bir merak ve sevgi aşılanmış oluyor böylelikle. Yeğenim 3-4 yaşlarındayken papağan laklak diye küçük resimli bir kitap almıştı ailesi. Pek bi yardımseverdi papağan laklak ve teması bunun üzerine kuruluydu. Gece gündüz o kitapla oynuyor, birlikte uyuyor, annesinden dinlediğini resimlere bakarak kendince okumaya çalışıyor ve "hala sana kitap okuyayım mı" diyordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa.. Çocuklar gerçekten bir başka oluyor masumlukları umarım oğlumda ezberleyip bana okuyacak kadar sever kitaplarını (: Papağan laklak aklımda şuan basımı yok ama takipte kalacağım. (:

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim. Ahlak şu ara üstünde çok duruyorum. (:

    YanıtlaSil