ANASAYFA

11 Haziran 2024 Salı

Lojman günlükleri


 Merhaba ,

Buradayım sadece bir taşınma serüveni daha yaşadık...

Lojmanı dört gözle bekliyorduk o yüzden tatlı bir yorgunluk oldu derdim ama taşınmanın asla tatlı bir yorgunluğu olmuyor iki minikle asla olamıyor.. 

Her neyse her şeyin gelip geçtiği gibi bu da geçti şimdi 3 yıl sonra tekrar aynı telaşa düşeceğimi bilip üzülmemem gerek..

Şöyle iki parmakla her şey paketlense dedik sürekli eşimle buradan teknolojiye sesleniyorum bu iki parmak olayı ne zaman olur? Mümkünse 3 yıl sonra 😇

Evim minik istediğim gibi ama bir tık büyük olsaydı daha ne isterdik 🤗 bizden öncekiler evin bütün eksiklerini yapmış bize miss gibi bir ev bırakmışlar çokça dua aldılar ve çok mutlu olduk.. duyduk ki başkaları yaptıkları şeyi satıyormuş nasıl aldılarsa öyle bırakıyorlarmış üzüldük herkesin kendi tercihi ne de olsa... İyilik de öyle tercih meselesi

Yorumlara cevap veremiyorum ve bloglara yorum yazamıyorum anlamadığım bir sorun yaşıyorum bilgisayarı açtığımda bir de oradan deneyeceğim.

Kalın sağlıcakla 

Ve

Kendinize çok iyi bakın 💐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder