ANASAYFA

26 Mart 2024 Salı

Annelik

 

İkinci kez anne oldum 🩷


Çok mutluyum ama ben bazı şeyleri unuttum. 

Oğlum iki buçuk yaşında hamileliğim sırasında onunla çok oyun oynayamadım bu görev tamamen babasına ait oldu...

Şimdi benim vaktimi TV alır olmuş. Uyusunlar ve ben bol bol tv izliyim derdinde olmuşum!

Kınadığım şeyleri yapar olmuşum.

Çocuğuma kitap okumak bana eziyet olmuş bana soru sorması sıkıcı gelir olmuş ki daha yeni yeni konuşmayı tam öğrendi.

İşim gücüm evin temizliği ve zayıflama derdim olmuş!


Bugün farkına vardım bir canavara dönüştüğümün.

Çocuğuma çok kötü davranır olmuşum.

Önüne bisküvileri koyup sonra niye yemek yemiyorsun diye kızar olmuşum.

Çoğu şeye alıştırıp sonra da kızar olmuşum.


Neyse ki bu gece hepsinin farkına vardım. .

Ve ben bu saatten sonra bir daha o halime dönmeme kararı aldım.

Eskisi gibi onunla oyun oynamak kahkahasını sevmek keşfettiği şeyleri bende ilk kez keşfeder gibi olmak istiyorum.

Onunla keyifle kitaplar okumak istiyorum.

Onunla bol bol konuşmak yürümek istiyorum.

Bebeklerime iyi bir anne olmak istiyorum.

1 yorum:

  1. boşver geçmişiiii :) hemencecik olursun o zamansa daha da iyi anneee :)

    YanıtlaSil