ANASAYFA

9 Şubat 2019 Cumartesi

Birazcık Ben



Bugün biraz kendimden bahsedeceğim.
Ben hiçbir zaman bir konu da sabit kalamayan bir insanım.
 Kısaca şöyle açıklayayım  lisedeyken çocukları çok sevdiğim için çocuk gelişim okuyan ama stajdayken özel sektördeki sermaye savaşı, çocuklara yapılan davranışları ve öğretmenlerin çocuklardan bıktığını görünce U dönüşü yapıp Sosyoloji okudum. Daha sonra muhasebe kursuna gidip muhasebecilik yapmaya başladım malum işsizlik bölümlerimizi seçerken hiç düşünmüyoruz sonu ne olacak,bizim ülke de işler nasıl yürüyor işte sonra formasyon aldım. Öğretmenlik yapabilmek için fakat bana felsefe icin öğretmenlik değil de ingilizce ve resim öğretmenliği için dönüş yaptılar.Günümüz toplumun da herkes her işi yapabilir o konu da okumanız uzmanlaşmanız  değilde deneyim sahibi olmanıza daha çok bakılan,ironik bir durumdayız. Hatta şunu söyleyebilirim ingilizce öğretmenliği yapamam dediğimde "Hocam zaten çocuklar ingilizce bilmiyor Meslek lisesi bir I,you bitti." demesi yarama tuz bastı bende meslek lisesi çıkışlıyım.  Nedir bu ayrımcılık,küçümsemek ? Hata bunu bir eğitimcinin,bir müdürün böyle rahatça söylemesi trajik değil de nedir? Neyse bu konu da daha fazla bir şey söylemek istemiyorum her şey ortada...
Değişken olmadığım tek şey sevdiğim insanlar ve eşyalarım bağlanıyorum.
Telefonumu öyle kolayca değiştiremem ya da çok sevdiğim senelerdir kullandığım kırmızı atkımı🙂insanlar konusunda belki değişmiş olabilirim.
Şu aralarda çevremdeki insanları ayırmaya başladım. Dedikoducu, insanların kötülüğünü isteyenlerden uzak duruyorum. Önceden görmezden geldiğim rahatsız olduğum her şeyi söyler oldum. Bu da insanların artık benden uzak durmasını sağlıyor ,yanlışlar söylenince böyle oluyormuş. Tavsiyem size yanlış gelen şeyleri gözden gelmeyin söyleyin içiniz rahat olur.
Bu günlük bu kadar yeterli sanırım🙂

Sevgiyle kalın ...

17 yorum:

  1. Beni hayatta başarıya ulaştıran insanları iyi kötü ayırmam ile oldu.Kotuleri hayatımdan sonsuza dek çıkardım.
    Benzer duygulardayım haklisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım benim içinde öyle olur. Kimseye ihtiyacımız yok nede olsa :) Daha da başarılı ve mutlu olmanızı dilerim :)

      Sil
  2. İşveren tecrübeli bireyi ucuza çalıştırmanın yollarını arıyor ben bunu deneyimledim. Eğitimdeki temel sorunları çözemedik daha maalesef kaldı ki meslek yönlendirmeli. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet işverenler hak olanı unutmuş. Eğitimin her yerinde bir eksiklik var Küçük sorunlar bile gittikçe devleşiyor maalesef
      Yorumunuz için ben teşekkür ederim

      Sil
  3. Konuyla ilgili değil sadece duyuru yapmak istedim...Değerli Blog arkadaşım, İnsana Davet sitesinin mobil uygulamasını bu hafta çıkarttık. Sizi de uygulamayı kullanmaya davet ediyorum, uygulmanın linkini sitemde bulabilirsiniz. Blogger da paylaşımlarınız daim olur inşaallah... Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim, sağlıcakla kalın...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  4. Okurken en çok içimi sızlatan bir eğitimcinin bunu yapması... Maalesef üzülerek söylüyorum ki, meslek liseli çocuklara gerçekten öyle bir eğitim veriliyor. Çocuğun kapasitesi varsa da, artık yok oluyor. O kadar anlamlı konulara değinmişsiniz kii, her kelimesine katılıyorum. İnsanlar konusunda da artık başka çare bırakmıyorlar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eğitimde 2. sınıf insan muamelesi işte maalesef düzelmesini umuyoruz.
      Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Mimledim seni blogcanım, cevaplarsan sevinirim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, sizin gibi kaliteli içerik üreten bir yazarı blog yazarlarının sosyal paylaşım ve buluşma noktasında görmek isteriz. Böylelikle içeriklerinizi diğer blog yazarlarına tanıtabilir ve diğer blog yazarlarıyla kolaylıkla iletişim kurabilirsiniz. Blogcular Club’da paylaşılan içerikler editör onayından geçtikten ve yazarın onayı alındıktan sonra dergimizde yayınlanacaktır. İyi çalışmalar. https://www.blogcular.club/welcome

    YanıtlaSil
  7. ay yaa kıyamaaam okul ve iş yaşamı karışık olmuş aman neyse herhalde artık geçmişte kalmıştıır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok karışıktı nasıl başardım bilmiyorum :D kaldı sayılır (:

      Sil
  8. Meslek Liselerinin değersizleştirilmesine ben de karşıyım. Bence çok değerli ve önemli yaşamak için. Sosyolojiyle yüksek lisansta tanıştım ve çok etkilendim. Vaktim olsa sosyoloji okumak isterdim.

    Kucak dolusu sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okunulacak çok değerli bir bölüm okuduğuma hiç pişman değilim ne kadar iş konusunda zorluğunu çok çeksem de bana kattıklarını asla göz ardı edemem :) Gelecek yıllarda umarım bu meslek lisesi hakkındaki kötü düşünceler yok olur :)

      Sil
  9. Amin çok teşekkür ederim :) Evet doğruluk, dürüstlük her zaman önceliğimiz olmalı :)
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. Sen gel vergi dairesinde çalışanları gör. Toplama yapmaktan acizler. Yazık.

    YanıtlaSil