ANASAYFA

10 Şubat 2019 Pazar

Hangisini Tercih Edersin ? - Mim



Merhaba :)

Sevgili blog arkadaşım Okumaya Gel beni mimlemiş onun cevaplarını okurken çok eğlendim. Umarım benim cevaplarım da aynı etkiyi verir :)

Hangisini tercih edersin ? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi mi ? Neden ? 

Yükseklik korkum olsa da uçmayı isterdim.Hatta aynı göçmen kuşlara dönerdim neresi sıcaksa orada ben olurdum soğuktan hoşlanmıyorum da :) Ayrıca sevdiğim insanın yanına kolayca gidebilirdim ay gerçekten şuan çok uçmak istedim :D

Hangisini tercih edersin ? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı ?  Neden ? 

İkisi de şuan gözümde korkunç durdu. Neden bilmiyorum ama sonsuza dek kitaplarla çevrili olamaz filmde olması lazım yanında yaşam lazım okumayı seviyorum ama bu kadar değil. :) Hayvanları seviyorum ama sadece uzaktan bakmak büyük bir yükümlülük ve üzülüyorum her şey doğasına ait olsun :) Cevap veremedim :)

Hangisini tercih edersin ? Büyük ellere sahip olmayı mı yoksa büyük ayaklar mı ? Neden ?

Sadist miyim diye düşündüm :D Büyük el hayal ettiğim de orayı burayı kırmak,  büyük ayakları düşününce de etrafta ne var ne yok düşünmeden koşmayı hayal ettim. Şu devler gibi neyin üstüne bastığımı umursamadan hemen beni yok ederlerdi sanırım :D Büyük el diyorum :)

Hangisini tercih edersin ? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi ? Neden ? 

Tabii ki ÇAY  :)

Hangisini tercih edersin ? Pilav üstü kurumu yoksa köfte patates mi ? Neden 

Çayın yanına köfte patates olsun :)

Hangisini tercih edersin ? Sınırsız döner mi? yoksa sınırsız kokoreç mi ? Neden ? 

Sakatat sevmiyorum.  Döner olsun :)

Hangisini tercih edersin ? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi ? ( Ölüm tarihini ve şeklini değiştiremiyorsun) Neden ?

İyiymiş :D Ölüm saatim olsun. Diğerini bilmek daha korkunç gibi geldi ondan :)

Hangisini tercih edersin ? 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte yaşamayı mı ? Neden ? 

Geçmişte yaşamayı isterim. Gittikçe her şey kötüleşiyor gelecekte uçan arabalar falan bana göre değil geleceğe ait hissetmiyorum kendimi... 
Ben gökyüzüne baktığımda yıldızları rahatça gördüğüm zamanı istiyorum :)

Hangisini tercih edersin ? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçak bileti mi  yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi ? Neden ?

Yurt içi
İngilizcem iyi değil ama hiçbir ülkeyi de merak etmiyorum :) 
Kendi ülkemde doyasıya gezmek isterim her kısmını inceleyip bilmek istiyorum :)

Hangisini tercih edersin ? Daha çok dinlemeyi mi daha çok konuşmayı mı ? Neden?

Dinlemeyi :) Konuşunca başımız belaya giriyor. Sadece dinleyeyim '' Sen olsaydın '' gibi sorular olmasın  :)

Yapmak isteyen bütün arkadaşlarım mimlendiniz :)





13 yorum:

  1. severek okudum cevaplarınızı.
    iyi haftalar,

    YanıtlaSil
  2. Sevdiklerimizin yanına uçarak gitme fikri neden ilk düşününce aklıma gelmedi ki ? :))) En çok ihtiyacım olan şeydi aslında... Neyse bu çok mantıklıydı :)
    Çok güzel yanıtlar vermişsiniz. Bu mimin soruları biraz farklı ama eğlenceli oldu :) Ben teşekkür ediyorum mimi yanıtladığınız için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin cevapları okurken çok eğlendim yanıtlarken de çok eğlendim çok iyi bir mimdi:):):)

      Sil
  3. hihi çok sevimliiiii yanıtlarııın ponçikyaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Dinlemek erdemdir. Çok güzel mimdi canım :)

    YanıtlaSil
  5. mimin güzel olmuşta çorapçı sen nerelerdesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Buralardayım ama fazla ilgilenemedim şu sıralar bloglarla :)

      Sil
    2. işin varsa bişi diyemem biz çoraplara bakıp gidiyoruz :)

      Sil
  6. Aslında şimdi de bir geleceği yaşıyoruz. Geçmişteki insanın geleceği. Acaba onlar da "İlerleyen zamanlarda ekrandan yüz yüze görüşülebilecek, herkes televizyonlar gibi kendi canlı yayını yapabilecek; aman aman bana göre değil öyle şeyler." diyorlar mıydı? Bence mutlaka diyenler vardı :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, vardır. (: Nedense gelecek ürkütücü duruyor. (:

      Sil