ANASAYFA

4 Mayıs 2019 Cumartesi

Nişanlandım :)



Evet nişanlandım... :)

Bundan sonrası daha da hızlı geçecek sanırım çünkü Ekim de evleniyorum ve bu süreç şimdiden çok zormuş önceden kitaplara bakarken şimdi ev eşyaları, mutfak eşyaları gibi şeyler araştırır oldum. En önemlisi yemek yapmayı öğrenmem lazım. Duygusal olarak da çok garip haldeyim diğer yazılarımdan okumuşsunuzdur şu ara çok çabuk sinirlenip gerginleşiyorum...  İstanbul'u ailemi , sevdiklerimi , işimi bırakıp Urfa ya gidiyorum... Bundan sonra bu süreçle ilgili de arada ufak ufak yazacağım çünkü yazmak gibisi yok rahatlıyor insan arada beni çekeceksiniz şimdiden kusura bakmayın :)

Kitaplarımı okumaya da  Ramazan ayıyla birlikte başlayacağım ve yorumlarımı artık paylaşacağım 
Herkesin Ramazan ayı mübarek olsun :)

31 yorum:

  1. Tebrik ederim Küçük Dünya dilerim ki her şey istediğin gibi ilerler ...

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler, çok yakışmışsınız birbirinize :)

    YanıtlaSil
  3. istanbul'dan urfa ha? büyük bir adım. :) hayırlı uğurlu olsun inşallahh

    YanıtlaSil
  4. Sizinde Ramazan ayınız mübarek olsun, Allah tamamına erdirsin diyelim nişan içinde :)

    YanıtlaSil
  5. Amin çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  6. Sizin de Ramazan ayınız mübarek olsun. İnşallah hayatın dönüm noktalarından birisi olan nişanlılık aşaması sizler için hayırlı ve uğurlu olur. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  7. Amanınn mimlemeye geldim ne haberler aldım :)) Güzel bir yuva dilerim canımcım. Benim eski ramazanlar mimini yapmadan evlenme amaa ! Önce mim sonra evlilik ! Gel de al bloğumdan, sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  8. Çok mutlu oldum adına tebrik ederim öncelikle...
    Ayrıca yemek konusunda çok fazla sıkma kendini. Bende evlendiğimde hiç yemek bilmiyordum. Yaptıkça, elin alıştıkça oturuyor düzenin. Önce başından ayrılmadan dakika dakika kontrol ettiğin yemekleri artık aklından ayarlamaya başlıyorsun :) Oluyor yani, zaman ve denemeler hep.

    Çok mutlu, huzurlu ve sevgi dolu bir yuvada yaşamak / yaşlanmak nasip olsun inşAllah.

    YanıtlaSil
  9. Amin çok teşekkür ederim :):):) Tavsiyeniz içinde çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. Tebrik ederim,hayırlı uğurlu olsun :)Mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba. Takibe aldım bloğunuzu. Nişanınız hayırlı uğurlu olsun. Tamamına ermesi dileklerimizle.

    YanıtlaSil
  12. Tebrik ederim, bir yastıkta kocayın inşallah. Birbirinize çok yakışmışsınız ve çok güzel görünüyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm :):) Amin inşallah :)

      Kucak dolusu sevgiler :):):)

      Sil
  13. Tebrik ederim. Yolculuğunuzun devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  14. Ömür boyu mutlu huzurlu olmanız dileğiyle hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  15. Hayırlı uğurlu olsun inşallah, mutluuklar dilerim.

    YanıtlaSil
  16. Hayırlısı olur İnşallah biraz zorlanacaksın ama hayat böyle hiç bir şey kolay değil mutluluklar dilerim. He acıya da alışsan iyi olur her yemekte bu kadar acı olur mu urfaya gidersen olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim. Gerçekten öyle acısız bir yemekleri yok sanırım :)

      Sil