ANASAYFA

12 Aralık 2019 Perşembe

İSTANBUL

İSTANBUL
Kamyonlar kavun taşır ve ben
Boyuna onu düşünürdüm,
Kamyonlar kavun taşır ve ben
Boyuna onu düşünürdüm,
Niksar'da evimizdeyken
Küçük bir serçe kadar hürdüm.

Sonra âlem değişiverdi
Ayrı su, ayrı hava, ayrı toprak.
Sonra âlem değişiverdi
Ayrı su, ayrı hava, ayrı toprak.
Mevsimler ne çabuk geçiverdi
Unutmak, unutmak, unutmak.

Anladım bu şehir başkadır
Herkes beni aldattı gitti,
Anladım bu şehir başkadır
Herkes beni aldattı gitti,
Yine kamyonlar kavun taşır
Fakat içimde şarkı bitti.

Cahit KÜLEBİ

Geçen ay ki Kafka dergisin de ilk dize verilmişti. O kadar sevdim ki paylaşmak istedim. :)

20 yorum:

  1. Bu şiiri bloğunuzda da görmek güzel.
    Çok severim bu şiiri. Zarif bir hüzün, sıcak bir özlem bırakır bende. Kitaplara Kaçanlar'da (Temmuz 2018) küçük bir yorumla bende paylaşmıştım daha önce. Yaşar Kurttan'da dinlemenizi öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşar Kurt u dinledim o kadar beğendim ki üst üste bir kac defa dinledim (: Bende ilk okuduğum da özlem ancak bu kadar güzel anlatılır dedim (:

      Sil
  2. yazdım şahsiyeti heyooo :)

    YanıtlaSil
  3. İçimizdeki şarkılar hiç bitmez umarım...

    YanıtlaSil
  4. harika bir şiir
    İSTANBUL
    Kamyonlar kavun taşır ve ben
    Boyuna onu düşünürdüm,
    Kamyonlar kavun taşır ve ben
    Boyuna onu düşünürdüm,
    Niksar'da evimizdeyken
    Küçük bir serçe kadar hürdüm

    YanıtlaSil
  5. Ancak Bu kadar güzel anlatılırdı başka il ve duygular

    YanıtlaSil
  6. Bilmiyordum bu şiiri, bayıldım. Yüreğine sağlık canımcım :)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Gec ama olsun Iyi Pazartesiler Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle (:

      Sil
  8. Çok güzel şiir, sayende yeniden hatırladım:)

    YanıtlaSil
  9. Evet artık eskisi gibi değil hiçbir şey tatsız ve tuzsuz bir döneme denk geldik

    YanıtlaSil
  10. Yok yok olmadı bir dönem yayınlamayı unutmusum (:

    YanıtlaSil