ANASAYFA

24 Nisan 2020 Cuma

AYLAR DEĞIL SENELER GİBİ

Merhaba Sevgili Arkadaşlarım,

Aslında ne yazacağımı bilmiyorum. Kitap okuyorum,filmler izliyorum, arkadaşlarımı çağırıyorum, eşimle vakit geçiriyorum kavgalar ediyoruz sonra konuşup barışıyoruz.(ekmek yapamıyorum) Ama çaresi yok bulamıyorum geçmiyor bu özlem.  Sebep hep aynı  ailemi çok özlemem Istanbul u özlemem.  Insan memleketini nasıl özler diye düşünür gülerdim. Insan sadece sevdiği insanları özlerdi. Ne kadar saçma bir düşüncem varmış. Istanbul bir insan olsaydı hani bayramlar da veya uzun aralardan sonra görüştüğümüz ama bizi sımsıkı kucaklayıp bırakmayan akrabalarımız gibi sarılırdım sabrını zorlayana kadar bırakmazdım. bu sevmediğimiz çok sıkı sarılmalar özlemdenmiş. Dün haberler de izlediniz mi bilmiyorum ama  7 tepe 7 kıta diye bir klip verdiler enstrümanlarla başında daha gözlerim doldu.
Küçücük iki tane kardeşim var sanırım onları gerçekten yiyeceğim Her gün bir geçsin şu Korona bir bitsin Istanbul a gittigim gibi şurasını ısıracağım yok şurası daha ısırmalıktı diye düşünüp komple bir lokmada yemenin daha iyi olacağına karar veriyorum...
Namaza başladım çokça dua ediyorum. Bazen isyan bile edip sonra utanıp kızarıyorum. Ne yapacağımı bilemeyip çıldırmamak için uğraş veriyorum. Annem bütün evi ve eşyalarını boyayıp kendisi güzelleştirdi. Keşke birazcık ona çekip becerikli olsaydım ama ben komple babama çekmişim marifetsizim. Daha da içinizi karartmak istemiyorum. Bir an önce bunun bitmesini istiyorum. Küçüklük hayallerime de kızıyorum zombi salgını hastalık salgını olursa süper olurdu diye düşünürdüm . Hepinizden ve en cok kendimden özür diliyorum.

9 yorum:

  1. Her şehrin, tıpkı insanlar gibi karakteri vardır ve insanları özlerken de karakterlerini özleriz aslında, yoksa birer et ve kemik yığınıyız ne de olsa. Bu günler geçecek ve özlediğin şehrine, şehrinin karakter özelliklerine kavuşacaksın :) Ayrıca kendine "ben marifetsizim" deme ki inanmasın buna kendin de. Denedikçe daha iyisini yapar insan :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah kurtulacağız hep birlikte güzel günlere varacağız 😊
      Kucak dolusu sevgilerle (:

      Sil
  2. ay hadi hadi düşünme böyle, geçicek tabiii, görcen kardeşlerini, istanbulu, hepsi olcaak :) marifetsiz hihi, bi hobiler öğren barik evde hadi yutup videolarından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izliyorum izliyorum da ben yapınca hep bir eksiklik :/
      Inşallah ya Çok teşekkür ederim (:

      Sil
  3. Umarım her şey istediğin gibi olur :) pozitif enerji senle olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah sevdiklerimize kavuşuruz (:
      Çokça sevgilerle :)

      Sil
  4. Hemde nasıl hiç böyle olacağını düşünmezdim eskiden insanlar nasıl katlanıyormuş içleri nasıl acıyordur kimbilir bu duygu tarif edilemiyor sürekli artan bir türlü frenleyemediğiniz kontrol edemediğiniz sizi sürekli hassas yapan ve hapseden bir şey. Inşallah herkes sevdiği insanlarla doyasıya vakit geçirdiği eğlendiği o farkinda olmadan geçirdiğimiz güzel günlerimize döneriz ve kıymetlerinin farkına vardığımız bu güne bile şükrederiz...

    YanıtlaSil
  5. Zaman her şeye iyi geliyor, alışıyor insan, bazen alışmasına gerek kalmıyor zaman kendi çözümlerine önüne seriyor. Ne mutlu size ki özleyebileceğiniz sağlıklı ve büyük bir aileniz var. sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Maalesef bazen tercihlerimizin sonuçlarını görmezden gelmeye başlıyoruz ama her şey için şükretmek en iyisiymiş (: Kucak dolusu sevgiler (:

      Sil