ANASAYFA

12 Aralık 2021 Pazar

Yeşilimsi Bir Duygu


Huzur, yeşile bakınca ilk aklıma gelen..

Şu aralar neyse ki çok huzurluyum ,uzun zaman oldu, böyle huzurlu olmayalı. İnsanın hayatındaki en mühim şeylerden biri hayatındaki huzur. 

Belki birçok kişiyi asla affetmeyeceğim ama artık huzurumu ellerine alamayacaklar. Benim demeyi benim olana sahip çıkmayı öğrendim. Garip bir şekilde hayat sizi yoğuruyor. Renkten renge sahip oluyoruz. Etrafımızda gördüğümüz her şey bize yeni bir renk katıyor. Huzurlu bir şekilde renklenelim.


Sonbaharı seviyorum... Kışı da seviyorum ama yazı ve baharları da çok seviyorum. Ben sevmeyi seviyorum. Sevilmeyi de çok seviyorum... Bolca sevip sevmek gerekiyor. Şairin dediği gibi dimi "Kuşlar uçuyor. " Hayat kesinlikle hiç durmuyor. Hayatınız da size manasızlık katan yolunuza taş koyanları kenara koyun. Kendi güvenliğiniz için, bu gerekli. 


Mış gibi yapan siz akıllılar; biz de mış gibi yapmayı çok isterdik fakat bu karakter bozukluğudur. Olduğunuz gibi olun içinizi saklayamazsınız her yerden görülebilirsiniz görmek isteyenler tarafından. 

Sadece birazcık bile samimiyet bulmak çok zor günümüzde... 

Neyse huzur sen ne kadar güzelsin kaybolunca mum gibi aranıyorsun. Kimse kaybetmesin, yanı başınızdan eksik olmasın.








 

5 yorum:

  1. Benim maviye bakınca gelir. :)
    Huzur olmalı. Hayatımızda hep var olsun. Sizin de dediğiniz gibi yanı başımızdan eksik olmasın. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Mavi de öyle ama ulaşılması biraz zor Urfa da :(

      Sil
  2. heey son yazıma baksan yaa, kafka okur dergisi, sen demiştin ya, aldım okudum, o öyküyü de :) eveey çocukluk öyküleri, sevdiğim terzda, hıhıms :) benziyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa okurken dönüp yazara baktım sen sandım ben (: Okumana da çok sevindim :) Teşekkürler Deep❣️

      Sil
  3. Teşekkür ederim. Kesinlikle kendimize iyi davranmalıyız (:

    YanıtlaSil