ANASAYFA

24 Aralık 2021 Cuma

Tess Gerrıtsen ~ Günahkâr


Merhabalar arkadaşlar,


Evet , seriye devam! Ama İkiz Bedenler'i almam gerek Siliniş var İkiz Bedenler yok :( Tam da en heyecanlı zamanı gelmişti. Karakterleri daha da tanıdığımız yerde... Ah Rizzoli inatçı kekim. Bu ara kekler moda modadan geri kalmayalım. 

Rizzoli bu kez bir tık geri plana atılmış ve Maura, namı diyar Ölüm Meleği doktorumuz ön planda tutulmuş. Maura yı sevdim. Rizzoli gibi sert biri değil . Bir kadın dayanışmasını okumak çok hoştu. Tabii cinayet konusu bu kez farklıydı. En azından seri katil değildi. Dram içinden dram çıktı. Oldukça şaşırtıcıydı. Çok içeriğe girmeyi sevmiyorum arka kapak neden var o zaman ? Ya da okurken siz şaşırın yaşayın biraz kitabı. Bilerek okumak heyecan vermiyor.


Kendini tekrarlayan bir konuya sahip olmaması ve hayatın içinden olağan karakterleri işlemesini seviyorum. Sürekli aksiyon içerisinde değil. Ya da bizi tıbbi kelimelere çok maruz bırakmıyor. Üçüncü kitapla birlikte seriyi okuma isteğim arttı. Umarım en kısa zamanda İkiz Bedenler karşıma çıkar. (:


Bolca okumalı günler!!!



 

4 yorum:

  1. tess abla evet ben de severim romanlarını, üzümlü kekimiz ooo hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende daha bir sevmeye başladım önceden bu kadar kek modu değildi:D

      Sil