ANASAYFA

24 Nisan 2023 Pazartesi

Hüseyin Rahmi Gürpınar ~ Kesik Baş


 Merhabalar sevgili arkadaşlar,


Okuması keyifli bir kitap ile geldim .. Kesik Baş Türk edebiyatının ilk polisiye kitaplarından yani okunulması gereken kitaplardan. Okuduğuma çok mutlu oldum. Kütüphane de gezerken ismi dikkatimi çekti ve aldım. İyi ki almışım!



Konusu ;sarhoş birinin kuyuya düşüp kesik bir baş bulmasıyla başlıyor. Esrarengiz cinayetleri geçmişte çözmek gerçekten çok zormuş. Evlilik vaatleri çok eskilere dayanıyormuş diyebilirim.Hem güldüren hem düşündüren çok iyi yazılmış bir eser. 


Okumanızı şiddetle öneririm.


Kitapla kalın 🌷


🍄"Ahlaksızlık da mide fesadı gibidir. Bir kere bozuldu mu artık düzelmez."s24



🍄" Bir insanın arsızlığı çok, utanması az olduktan sonra her yerde mis gibi geçinir. " S134

7 yorum:

  1. bu yazar ve reşat nuri, ikisine hayranım, ne yazmışlarsa okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha yeni başladım ikinci kitabı oldu. Reşat Nuri nin de kitaplarına başlamalıyım 🙈

      Sil
    2. Reşat Nuri'nin ilk akla gelen, hemen herkes tarafından okunan, haklı olarak da beğenilen kitabı Çalıkuşu olsa da, ben Acımak adlı romanını da çok beğenmiştim.

      Sil
    3. Çalıkuşu nu okudum sadece Acımak ı not aldım tavsiyeniz için çok teşekkürler 😊

      Sil
  2. Türk Edebiyatından okucacağım kitapları listeliyorum. Bu kitabı da ekleyeyim o zaman. Alıntılar çok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Türk edebiyatına öncelik verdim. Kendi değerlerimizin de farkında olmak lazım:) Umarım severek okursunuz. (:

      Sil
  3. Okumadığım bir kitap, tanıtım için sağolun

    YanıtlaSil