ANASAYFA

12 Nisan 2023 Çarşamba

Jane Austen ~ EMMA


 Merhabalar sevgili arkadaşlar,


Okurken çok yoruldum . O kadar çok uzun cümleler vardı ki içim bayıldı. Bazen okurken kafamın farklı yerlere gittiğini fark ettim.Emma yı da sevemedim çok kibirli ve kendini beğenmiş bir karakter. Jane Austen nın en sevdiği karakteriymiş . 


Konusuna gelirsek Emma kendisi hiç evlenmeyi düşünmediği halde yapmaya çalıştığı çöpçatanlıkları okuruz. Kitabın sonu başı ortalari beni şaşırtmadı. Hep tahmin ettiğim şeylerdi ama vermek istediği mesaj irdelediği mesajı aldım. İnsanların sınıflandırmaları ve aşırı gelenekçi yapıyı olduğu gibi sergilemiş yazar o yüzden de okunmalı. 


"Yanlışları belki davranışlarından çok, düşüncelerinde olmuştu, değer bilmez, katı düşüncelerinde."s366


Kitapla ve sevgiyle kalın 🌷 




2 yorum:

  1. hımm severim ben, o zamansa filmini izlesene filmi ne güzel amaa :)

    YanıtlaSil