ANASAYFA

3 Nisan 2023 Pazartesi

George Sand ~ Lavinia


 Merhabalar arkadaşlar,

George Sand adına birçok kitapta rastladıktan sonra merak etmemem imkansızlaştı. Kütüphane de kitap ararken karşıma çıkınca da hemen kendisini aldım (:

Kitabımız iki öyküden oluşuyor. Ana konusu öykülerin aşkta tahliksizler yaşamış iki kadın. 
İlk öykü de ne kadar basit bir aşk hikâyesi diye düşünürken sonuyla beni şaşırttı.
 İkinci öykümüzde ise yaşlı bir kadının geçmişine gidiyoruz.

Yazarı bu kitap sayesinde tanıyıp sevdim. Diğer kitaplarına da en kısa zamanda bakacağım. 

Tavsiyelerinizi bekliyorum . Bu aralar okuduğunuz güzel kitapla varsa paylaşırsanız sevinirim. Kütüphane yakında olduğu için olabildiğince faydalanmak istiyorum arkadaşlar. Şimdiden teşekkürler 😊

Kitapla ve sevgiyle kalın 🌷











6 yorum:

  1. chopin in kız arkadaşı idi galiba, duydum da okumadım, iyimiş okunur pekiii :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar çok güzel. :)
    Yazarı bilmiyordum, hiç duymadım sanırım. Bu yıl okuduklarım içinde Natsume'den Gönül'ü ve Jack London'dan Ateş Yakmak'ı çok sevdim. :)

    YanıtlaSil
  3. Yazarı ilk defa duydum. Yolunuz güzel kitaplarla kesişsin.

    YanıtlaSil