ANASAYFA

16 Ekim 2023 Pazartesi

Nefes


 İlk hamileliğim de sadece ilk ay ve son aylar da zorlanmıştım. Şimdiyse sürekli ağrılarım var . Özellikle bacak ağrısı çok kötü bir şeymiş. Geçmeyen bir ağrı....

Annelik basitmiş gibi görünen ama dünyanın en zor şeyi. İnsanlar annelerine kötü davrandığın da artık sinirlerime hakim olamıyorum. İçimdeki canavar ortaya çıkıyor. Tahammülsüzleştim. Sürekli yorgunum. Çabuk sinirleniyorum. Küçük oğlu sayesinde duruluyorum. 

Bence hamileler ve anneler özellikle yeni anne olmuş kişilerle uğraşmayın zaten yeterince bunalıyorlar. Bir de size enerji harcıyorlar. Sadece biraz anlayışı çok görmemek lazım. 

Bazen kimseyle konuşmak istemiyorum. Sadece köşede durup nefes almak istiyorum. Yokmuşum gibi . 

Dinlenmek ne büyük lütuf...

Neyse ki anlayışlı bir eşe sahibim çocuğunu seven ,çocuğuyla ilgilenen doğru bir kişi. Bana nefes aldırıyor. 

1 yorum: