ANASAYFA

22 Şubat 2015 Pazar

LABİRENT SON İSYAN - JAMES DASHNER


Son İsyan nın yorumuna başlamandan önce ilk iki kitap yorumumu okumayanlar için   
İlk Kitap Yorumum        -
 Labirent Ölümcül Kaçış - James Dashner
İkinci Kitap Yorumum   - Labirent Alev Deneyleri - James Dashner     =)

İlk olarak seri bittiği için çok üzülüyorum Çünkü çok iyi kurgulanmış süper bir seriydi ne desem az kalır Yorumum geç kaldı aslında çoktannnn bitti ama ders çalışmaktan blogumla ilgilenemedim :(
Her neyse fazla uzatmak istemiyorum yine uyarıyım İlk iki kitabı okumayan yorumumu okumasın kesinlikle bu tavsiyeme uyun sonra pişman falan olursunuz 




Thomas artık İsyan nın İyi mi Kötü mü olduğunu anlamaya çalışıyor Çünkü İsyan ı ben bile çözemedim sonlara doğru kitabın acaba İsyan iyi mi demeye ben bile başlamıştımmm .
Her neyse kitap Thomas ı yine bir odaya hapis etmeleriyle başlıyor ve burada uzun bir zaman kalıyor arkadaşlarına İsyan nın yaptıklarını düşünemiyor bile odaya hapis etmelerini sebebiyse Işıl a yakalanması bunu duyunca ben bile şok geçirdim Neyse ki buda bir deneymiş Aslında arkadaşlarımızın çoğu Bağışık mışşş ve en güçlüsü akılısı THOMAS o yüzden Thomas çok önemli İSYAN için bağışık olmayanlarımız da var burayı söylemek istemiyorum çünkü çok üzüldüm böyle bir şey beklemiyordum açıkçası Her neyse Thomas , Minho'mm ve  Newt İsyan'nın kötü olduğu fikrinde ve buradan kaçmak istiyorlar İsyan onlara geçmişlerini hatırlayacaklarını ama bunun için ufak bir ameliyat gerçekleştirmek istiyor tabi ki de buna karşı çıkıyorlar karşı çıkmayanlarda var Tuhaf olan  karşı çıkmayanların fazla olması Şok geçireceğimiz bir diğer olay Brenda ve Jorge ikinci kitabı okuyanlar bilir Alev Deneylerinde dostlarımıza yardım etmişlerdi işte Brende ve Jorge aslında İSYAN için çalışıyormuş daha sonra iyi olduklarını anlıyoruz ve İSYAN dan kaçmalarına büyük yardımlar ediyorlar
İsyan dan kaçınca her şey düzelmiyor yeni başlıyor diyebilirim Bir savaş başlıyor diyebilirim Sağ Kol diye bir örgütün olduğunu öğreniyoruz İSYAN a savaş açmak için hazırlanan bir örgüt Thomas ve arkadaşlarımız gruba katılmayı mantıklı buluyor Sağ Kol a üye olan Labirent e öldüğünü sandığımız biri daha var bu şahsı söylemeyeceğim merak edin :) Son İsyan kitabında bir çok ölümde gerçekleşiyor bazılarına şok geçirdim ama her daim Thomas ın yanında olan Minho'mm Thomas'ı bir nevi çoğu beladan kurtardı diyebilirim bu kitapta Minho'mu daha çok sevdim


Kısacası seri çok güzeldi bir hastalığın dünyayı insanlığı nasıl yok ettiğini ve insanların bu hastalıkla savaşını Thomas gibi bağışıkların toplum tarafından dışlanışını yani  çok iyi bir seriydi diyebilirim bittiği için çok üzülüyorum Minho'mmm çok özlenecek :(

4 yorum:

  1. Güzel bir kitap okuduğumda bitince üzülüyorum ve bir süre kurtulamıyorum etkisinden. Ancak yeni kitaba başladığımda o da güzel olursa başka bir dünyaya geçiyorum sonra :)
    Canım, mimledim seni.

    YanıtlaSil
  2. Evet canım dediğin gibi bu kitabın etkisinden uzun bir süre kurtulamayacağım ama yeni kitabı çıkmış Labirent Ölüm Emri onu da alacağım :) :)
    En kısa zamanda mim i cevaplayacağım mimlediğin için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  3. bende bayıldım
    ışıl hastalığı gerçekten varmı sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan olduğunu sanmıyorum ama sürekli değişik hastalıklar çıkıyor benzeri çıkar mutlaka :)

      Sil