ANASAYFA

2 Şubat 2015 Pazartesi

Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi - Duygu Özlem Yücel

Bazı kitaplar vardır daha 1. sayfasındayken bir bakmışsınız 150. sayfaya gelmişsinizdir.Bu da öyle bir kitaptı  Beni içine aldı resmen bir türlü elimden bırakamadım sürekli bir soru işareti vardı Sonunda sorularımın tahminlerimin cevaplarını buldum fakat mutlu mu oldum hayır sonunda iki üç damla göz yaşı döktüm :( Her neyse kitabı anlatıyım ama umarım çok fazla detay vermem :)



Kitabımızın baş karakteri her şeyi anlatan şahsımız Aslı ona eşlik eden diğer şahsımız da Can ve konusu gerçekten ama gerçekten dengesiz bir aşk Her neyse kitap tabi ki ilk tanışmalarıyla başlıyor iş görüşmesi için Aslı bir şirkete gidiyor ve görüşme için bekliyor o kadar uzun bir saat bekliyor ki neticede  deliye dönüyor.Şirketteki en şah şahlı kapıya gidiyor ve karşısına ilk çıkan şahsımıza ağzına ne geliyorsa söylüyor şahsımızda şirketin sahibi Can Sipahioğlu  tanışma bu komik olayla başlıyor ardından Aslı tatile gidiyor orada tesadüf olarak Can'la karşılaşıyor ve aşk başlıyor ama Can çok içine kapanık biri sırları da var Aslı hem bu sırların hemde Can'nın sürekli olarak ruh hali değişimlerinin cevaplarını bulmaya çalışıyor

Şimdi gelelim eleştirilerime :) Kitap sadece Can ve Aslı karakterleri var  hiç aile yok kitabın başında sadece Aslı nın iki arkadaşını görüyoruz. Açıkçası karakterlerin ailelerini görüşlerini de merak ettim Keşke onlara da yer verilseydi diyorum Bütün olaylar da kısa  özetler gibiydi daha ayrıntıcı olmasını isterdim.
Kitabın en güzel ama en güzel yanı  duygular öylesine saf öylesine güzel anlatılmış ki hayran kaldım karakterlerin duygu hallerini okumayı çok seviyorum yazar onu çok güzel başarmış tek kelimeyle bayıldım Kısacası Güzel bir kitaptı :)

Aşk deliydi,aşk umarsızdı,aşk eserdi ve geçerdi,aşkın normali yoktu.

2 yorum: