ANASAYFA

3 Şubat 2015 Salı

Beni Bulun - Michelle Knight & Michelle Burford



Kitabı okurken çok etkilendim. Olayların gerçek olduğunu bilmek en kötüsü çoğunlukla da göz yaşlarıma hakim olamadım. Bir insan bütün bu olanlara nasıl katlanabilir Aslında Michelle nki 32 senelik bir esareti hala da devam ettiğini düşünüyorum ruhsal olarak .
Michelle in zor yaşamı daha çocuk yaşlarda başlıyor işte bu da insanı daha kötü hissettiriyor artık biliyorsunuz ki herkes sizin yaşamınız gibi bir yaşama sahip değil sahip olmayanlara yardım etmek daha duyarlı olmak gerekiyor
Sınıfın en arkasın da oturan çocukla arkadaş olup onu benimsememiz lazım her zaman en arkadaki çocuk hep dışlanmaz mı Neden öğretmenler buna izin veriyor dışlanmasını sağlıyor emin değilim çok da karşıyım her neyse Takılacağımız tek bir konu bu değil elbette ama küçük sorunlar bile ilerde bir dağa dönüşebileceğini Michelle in yaşamında görüyoruz Bizim zararsız görebileceğimiz görmezden gelebileceğimiz şeylere karşı daha dikkatli ve duyarlı olmalıyız Bu bir yaşamı kökünden değiştirebilir  Keşke en başından daha çocuk yaşta yaşadığı şeyleri birine anlatabilseydi bir öğretmenine arkadaşına ama arkadaşı yoktu çünkü soyutlanmıştı .
Michelle in yaşamında bizi sarsacak çok fazla şey var .

Kitabı okumalısınız Ben okumadan önce ne kadar etkilenebileceğimi biliyordum etkilendim ve iyi de oldu bazı olaylardan etkilenmeli ve ders almalıyız Bence okutulması zorunlu bir kitap olmalı bir yaş sınırı da olmalı 18 yaşına gelen herkese bu kitap okutulmalı diye düşünüyorum ki çevremizde neler olduğunu nasıl bir insan olmamız gerektiğini görmeliyiz Bencilce yaşamamalıyız sadece kendimizi düşünmeyip insanların neler yaşayabileceğini bir gün başımıza aynı şeylerin gelebileceğini bilmeliyiz .



2 yorum: