ANASAYFA

8 Haziran 2015 Pazartesi

Ey Aşk, Evliliğe Hazır mısın?-Cindi Madsen





Eğlenceli miydi?
 Fazlasıyla. Kitap okurken gülmeye bayılıyorum. Buda fazlasıyla güldüren çok tatlı ,sevimli bir kitaptı. :) 
Her genç kızın hayalinde beyaz bir gelinlik vardır. Dakato nunda hayali buydu hatta daha fazlası.
Dakato bir düğün planlayıcısı her zaman bu işin içinde.İşi konusunda da tanınmış hatta ün yapmış biri ,köşe yazarlığı da yapmakta.Gelinlere verdiği tavsiyeleri okumak çok eğlenceliydi.
Ama Dakato nun başına çok kötü bir şey gelir .Düğün gününde,gelinliği üzerindeyken damat tarafından terk edilir.





Terk edilmesiyle kariyeri zedelenir ve en önemlisi ruhsal sorunlarıyla da başa çıkmaya çalışır. Tam işler karıştı derken ilacımız gelir . Brendan, Dakato'nun çocukluk aşkı.Brendan sayesinde tekrardan ayağa kalkmaya başlayan Dakato çocukluk aşkına olan duyguları da depreşir.Peki Brendan'nın duyguları da aynı mıdır ?
Ahh mükemmel bir kitaptı. Dakato'yu çok sevdim. Her şeyin düzende olmasını o kadar seviyor ki. Kendisiyle olan içsel konuşmalarını okumak keyif vericiydi . Özellikle renklerle ilgili olan kodlarına bayıldım. Dakato nun gelinlerle ilgili kodları var bunları da renklerle yapıyor.Kod Fuşya ya bayıldım Şu ara benim hayatım da Kod Fuşya sanırım. 


Gülmek istiyorsanız aradığınız kitap  :) 





































2 yorum:

  1. ayyyy aklımda olsun yaz kitabı gibi buuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kesinlikle bir yaz kitabıydı :) Romantik bir film tadındaydı :)

      Sil