ANASAYFA

14 Nisan 2015 Salı

Bana Dair/Nam-ı Diğer Mimi (MİM-2)


Canım arkadaşım Kitap Keyfim beni mimlemiş :) Çok teşekkür ederim canım :) Hemen cevaplıyorum :)

1-Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü ne?
Gün batımında ay çiçekleri :)

2-Bir kafeye girdiğinde, genellikle ne sipariş verirsin?

Kış aylarında elmalı çay Yaz aylarındaysa meyveli soda

3-Google'da aradığın en son şey ne?


Hürriyet gazetesi,bloggerları takip ediyorum Yazarkafe den

4-Mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim?
Beyza yakın arkadaşım 
5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?

Hiç hatırlamıyorum.Vakit yok ki! Ancak yazın gidebilirim.

6-Sinemaya en son ne zaman gittin?
2014 Temmuz ayında Maymunlar Cehennemi Şafak Vakti
7-Hangi diziyi herkes izlemeli?

Dexter :)

8-En son ne tür bir müzik dinledin?

Pop- Murat Boz - Elmanın Yarısı

9-Seni en çok ne çıldırtır?

Genelde çabuk çıldırmam ama beni sinir eden şeyler ; Alaycı tavırlar - Karşımdakinin bağırarak konuşması 
10-Ne zaman uyanırsın?
Hafta içi 7:30 Hafta sonu 10:00
11-İnternetteki ilk adın neydi?
My Special :)
12-Favori emojin nedir?
Göz kırpma ;)
13-Kedi mi köpek mi?
İkisi de değil Muhabbet kuşu :)
14-Kuzey mi güney mi?

Kuzey
15-İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?Kalabalık16-İstanbul'da en çok sevdiğin 3 semt?Fatih(Gülhane),Eyüp,Bakırköy17-Kafanda genel olarak ne olur?Uyku,akşam yemeği,ders programım  :)

18-Komedi mi dram mı?
Komedi ama ruh halime göre değişebilir.19-Çay mı kahve mi?Kahve <320-Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?Film seçiryordum21-Son olarak bir sırrını paylaş..Asla :)

Mimi yapmak isteyen herkesi mimledim :)

4 yorum:

  1. Yanıtlarını okurken seni biraz daha tanıdım :) Teşekkür ederim canım mimi yaptığın için.

    YanıtlaSil
  2. :)Rica ederim canım. Bende senin yanıtlarını okurken seni daha iyi tanıdım canım. İyi oldu bu mim :)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı şirin hoş tüy gibi cevaplar çok sevdiiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bende cevaplarımı okumuş oldum üstünden ne kadar zaman geçmiş :) :)

      Sil