ANASAYFA

20 Temmuz 2018 Cuma

Albert Camus - Yabancı

Merhabalar ,
Yabancı, geç okuduğum kitaplardan tavsiye edilmeseydi hiç almayabilirdim. İyi ki tavsiyeyi dikkate alıp okumuşum.

Kitap Meursault`un annesinin ölüm haberini almasıyla başlıyor. Yani okumaya başladığınız ilk andan dikkat çekiyor. Meursault her şeye karşı o kadar ilgisiz ve duygusuz ki şaşırmamak elde değildi.
Meursault için kahraman değil bir simge uyarısı da yapılmış. Kitabı çok anlatmak istiyorum fakat detaya fazla inmekten de korkuyorum. Bu yüzden  alınız okuyunuz tavsiye ederim.

İyi okumalar dilerim. (:


8 yorum:

  1. Yabancı, Camus'un en önemli eseri. Yıllar önce okuyup beğendim bir kitaptı, muhtemelen tekrar okuyacaklarım arasında. Kitap tanıtım yazısı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Yorumumu okuduğunuz için ben teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  3. çok sevdiğim kitaplardan yaaa. yabancılaşma iştee. bunun filmi de çok güzel bi dee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi olduğunu bilmiyordum hemen izleyeceğim :) Benimde en sevdiklerim arasına girdi Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  4. heey L'etranger (1967-Visconti). başka versiyonları da vardır ama ünlü ve iyi olan bu :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,

    Albert Camus’un en önemli yapıtlarından biri olarak kabul edilen ‘’Veba’’ romanından beni en çok etkileyen 24 alıntıyı okumanız üzere ben de sizinle paylaşmayı çok isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/albert-camus-veba-romanindan-24-etkileyici-alinti/

    Güzel okumalar dilerim,
    edebiyatla ve sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  6. Veba listeme aldım tavsiyeniz için teşekkürler:)

    YanıtlaSil