ANASAYFA

27 Ocak 2019 Pazar

Çikolatalı Kek Tarifi


İlk defa kek yapınca insan herkesle paylaşıp herkesin yemesini beğenmesini istiyormuş. :) Çok beğendim ve pufpuf olduğu için sizlerle de paylaşıp tarifini vermek istedim.

Malzemelerimiz :)
3 Yumurta  2 Kaşık Oda Sıcaklığında Tereyağ 1 Su Bardağı Şeker 1 Paket Toz Puding Çikolatalı 1 Vanilya 2 Çorba Kaşığı Kakao 1 Paket Eritilmiş Sütlü Çikolata 1 Kabartma Tozu 1 Su Bardağı Süt 2 Bardak Un


Yapılışı :)
Şekeri ,tereyağı ve yumurtalarımızı iyice çırpıyoruz tamamen şekerin erimesi gerekiyor.Ardından sıvıyağ ,vanilya , süt,puding,eritilmiş çikolata ve kakaoyu iyice çırpıyoruz en son kabartma tozunu ve unu koyup çırpıyoruz. Yağlanmış kaba döküyoruz 180 derece fırında 35 dk pişiriyoruz.

Üstündeki sos içinde yine bir paket çikolatamızı benmari usulü eritiyoruz icine yarım çay bardağı süt koyuyoruz bu şekilde donmuyor .

Afiyet olsun (:

15 yorum:

  1. Çikolatalı kek tarifi çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Tarif için teşekkürler :) kekte harika görnüyorrr...

    YanıtlaSil
  3. oleeey en sevdiğim şeey yaaa saol tarif için beğenirim ben de tabisiiideee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek artık tarifler benden sorulur :D bende çok seviyorum çikolata olan her şey güzeldir dimi ama :)

      Sil
  4. İlk denemeye göre süper :) ben üzerindeki çikolata daha çok olsun isterdim browniciyim galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)Evet onu ayarlayamadım bir daha ki sefer artık acemilik (:

      Sil
  5. Müthiş güzel bir görüntüsü var...

    YanıtlaSil
  6. İlk denemeye göre gayet harika görünüyor bence , ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  7. Çikolatalı keki çok seviyorum. Harika görünüyor ellerinize sağlık 😊

    YanıtlaSil