ANASAYFA

11 Ocak 2019 Cuma

Film : Canavarın Çağrısı


CANAVARIN ÇAĞRISI

Televizyonda açıktı benimde kumandayı alıp kanalı değiştirmeye üşendiğim bir gündü :) Evet şimdi de diyorum ki iyi ki de üşengeçliğim tutmuş. Ne çok ağladım bu filmde küçücük bir çocuğun gerçeklerle savaşıydı. Kendi hayal dünyasında ne büyük yıkımlar yaşadı.

Bir çocuk için aile çok önemlidir. Yuvalar kuruyoruz çocukları düşünmeden parçalıyoruz.Böyle bir filmin bana böyle bir ders vereceğini düşünmezdim. Anne babası boşanmış, annesiyle kalan ve annesinin kanser olmasıyla anneannesiyle yaşamaya başlayan Connor içten içe  babasıyla yaşamak istiyor bir sahnede bunu babasına öyle bir söylüyor ki içinizden diyorsunuz ki herkes baba olamaz. Herkes aile kurmaya layık değildir. Kendi çocuğunu hiç bir yere sığdıramamak yapılan en büyük bencilik ''kendime yeni hayat kurdum'' cümlesinin arkasına sığınmak en büyük zalimlik olsa gerek. Connor küçücük yaşında sadece bunlarla uğraşmıyor hayal dünyasındaki canavarla, okulundaki arkadaşlarının acımasızlığıyla da uğraşıyor. Belki de çocukken çok daha acımasız oluyoruz. Canavar, Connor a 3 hikaye anlatıyor bunların hepsi birbirinden güzel, kesinlikle tavsiye ederim izlemenizi baştan ''bu ne ya'' deyip değiştirmeyin derim. Ayrıca filmin kitabı da var en kısa zamanda okuyacağım :)

İyi seyirler dilerim :)

27 yorum:

  1. Ah ben de bugün ne izlesem diye düşünüyordum:) Çocuklar birbbirlerine karşı çok acımasız olabiliyorlar malesef... Ve herkes çocuk yapmamalı bu hayatta, anne babalar daha da acımasız olabiliyor... Paylaşımınız için çok teşekkürler

    sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle maalesef... Ben teşekkür ederim yorumunuz için umarım benim gibi çok beğenirsiniz. İyi seyirler dilerim şimdiden :)

      Sevgiler :):)

      Sil
  2. Başlığına bakınca en azından benim için dönüp bakmayacağım bir film. Ama anlattıklarınıza bakınca izlenesi bir filmmiş. Tavsiyeniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz icin ben teşekkür ederim gerçekten de izlenilecek bir film 😊

      Sil
  3. Çok güzel bir tanıtım yazısı olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Kısa net güzel bir tanıtım yazısı olmuş

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydali yazı ile dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Banada beklerim.(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Başarılar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, çok teşekkür ederim en kısa zamanda uğrayacağım :)

      Sil
  6. Merhabalar filmin konusu da anlatımınız da çok güzel, tanıtımınız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Bende yeni kesfedenlerdenim.Tebrikler.

    YanıtlaSil
  8. Film ilgimi çekti notumu aldım izlenecekler arasına kaydediyorum.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler dilerim umarım beğenirsiniz :) :)

      Sevgiler :)

      Sil
  9. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, en kısa zamanda bakacağım :)

      Sil
  10. İzledim fena değildi teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Film önerilerini itina ile takip edip izliyorum. Bunu da yazdım listeye en yakın zamanda izlenecek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) umarım çok beğenirsin iyi seyirler şimdiden :) :)

      Sil
  12. Yalnız bu çoraplar kimin sormadan edemeyeceğim :)

    YanıtlaSil