ANASAYFA

6 Mart 2019 Çarşamba

FİLM / BENDEN BU KADAR !


Merhaba Sevgili Blog arkadaşlarım ,

Çok güzel bir filmle geldim :) Çok fazla güldüm gülerken çok da düşündüm. Filmi izlerken durup düşüneceğiniz anlar hatta filme girip müdahale etme isteğiniz o kadar fazlalaşacak ki kendinizi oturup sakinleştirmeye çalışacaksınız. Belki bu durumu sadece ben yaşamış olabilirim etrafıma baktığımda herkes sakince izliyordu.:) Beklentisizce izleyin böylesi daha güzel oluyor :)


Melvin, çok iyi bir yazar fakat Obsesif Kompulsif bozukluğu vardır. Karakter olarak çok açık sözlü, ırkçı, cinsiyetçi aradığınız bütün kötü özellikleri barındırmakta ama yazdığı kitaplar satış rekoru kırmaktadır. Komşusu  Simon la eşcinsel olduğu için iyi anlaşamaz hatta kimseyle iyi anlaşamayan sevilmeyen birisidir. Simon bir gün hastanelik olunca köpeğine bakmak mecburiyetinde kalır ve köpekle çok iyi anlaşır. Bu durum hem çok şaşırtıcı hemde komikti bu şekilde yavaş yavaş Melvin nin değişimini izliyoruz. Sürekli gittiği restorandaki garson Carol a aşık olması ve yaptığı doğru sandığı yanlışları izlemek çok keyifliydi.
Bir insanın değişimini izlemek istiyorsanız izleyebilirsiniz çok da güleceğinize emin olabilirsiniz :)

İyi Seyirler dilerim :)





15 yorum:

  1. Notumu alayım o zaman... Teşekkürler tanıtım için:)

    YanıtlaSil
  2. ayyyy biliyom çok komik ve iyi film. ha haaa takıntı ne zor bişi yaaa. vee seni görmek de güzeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok zor :D çok teşekkür ederim seni de görmek çok güzelll :):):)

      Sil
  3. Komediyi severim, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir filmdi,hatta bir kez daha bile izleyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzeldi bende tekrar izlemek istiyorum :):):)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, gerçekten harikaydı geç izlediğim bir film oldu ama olsun izledim :)

      Sil
  6. Bu filmi yıllar önce izlemiş ve çok beğenmiştim. Bazı sahneler var unutulmaz. Birkaç yıl önce tekrar izledim gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil
  7. Not aldım. İzlerim inşallah. Çok merci:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :):) Keyifli izlemeler dilerim şimdiden :):):)

      Sil
  8. Çok severek izlediğim bir filmdi :)

    YanıtlaSil