ANASAYFA

24 Ekim 2020 Cumartesi

Gezdim Gördüm Sevdim 2

 

Merhabalar sevgili arkadaşlarım,

1 senedir Şanlıurfa dayım kaldı 1.5 sene... Bu kaldıları en çok göçebeler bilir. Evime yeni alıştım diyebilirim 10 gün önce Istanbul a ailemin yanına gittim ve ilk defa evimi özledim. Eskiden sevindiğim 1.5 sene şimdi biraz beni korkutmaya başladı. 'Ya daha uzak bir yer çıkarsa. Ya da burası kadar rahat olmazsa' gibi düşünceler aklımı çeliyor. Her şeyin hayırlısı diyorum umarım gönlümce ve herkesin gönlünce olur her şey:)

Urfa dan başka bir yere gittiğimiz de gönlüm açılıyor. Etrafta yeşillik mavi görmek özlem duyduğum bir şey haline geldi. Hoş evimin önünde bir park var bol yeşillikli ama ben tamamını görebildiğim için bir hoşnutsuzluk halindeyim sonuçta içinde kaybolduğun yeşillik güzeldir. Sonunda hasretini çektiğim yeşilliğin Urfa da en güzel haliyle var olduğunu gördüm. Bozova ilçesinde Çatak da Fırat Nehriyle yeşillik bir aradaymış. Görür görmez aşık olunacak bir maviliği vardı. Hem de merkeze 1 saatten az bir uzaklıkta mükemmel bir yer. Urfa da olup da burayı bilmeyenlere sesleniyorum. Yeşilin ve mavinin huzuruna koşarak kavuşun. Mavinin içindeki o güzel balıkları izlemek keyif vericiydi ayrıca kanocular antreman yapıyordu. Eşimle onlara çok özendik uzun bir süre hayran hayran izledik. Umarım gidenler kanocuları izleme zevkine denk gelir.












7 yorum:

  1. Ne güzel fotoğraflardi bunlar böyle. Hic görmediğimiz ne güzelliklear, ülkemizde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, ülkemizin kıymetini bilmeliyiz. Güzelliklerini es geçmemeliyiz:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. biraz acemice çekiyorum ama gittikçe daha da ustalaşırım inşallah:)

      Sil
  3. Bulut arardınız:D Ben bulutları çok seviyorum ondan sanırım Şanlıurfa da yaz aylarında nadir bulut görürsünüz. Fotoğraflar da bakarsanız da bulut yok (:

    YanıtlaSil
  4. Evet, maalesef uzun değil de günü birlik kimseyle temas etmeden gezmek daha sağlıklı artık :( Sevmek zamanla oluşuyor sanırım baştan garip gelen şeyler sonradan bizi gülümsetiyor turist olmaktan çıkıyoruz. Şehir bir şekilde kendini sevdiriyor.

    YanıtlaSil
  5. Dün nasıl bulut görmek istediysem bugün hava çok kapalı bulutlu buraya da sonunda kış geldi (: Bulut hasreti bitti :D

    YanıtlaSil