ANASAYFA

12 Haziran 2022 Pazar

Vişneli Meyvesuyum


 Bizim evde hastaysan mutlaka vişneli meyvesuyun olurdu. Küçükken babam bizi gecenin bir vakti acile götürsede çıktığımız da elinde vişneli meyvesuyu olurdu. Hiç şaşmaz o saatte o zamanlar nereden bulurdu bilmiyorum. Çok şefkatli bir aileye sahibim. O yüzden çok mutluyum. Ve her daim zorla da olsa yemek yenirdi. Klâsik babamın sözü" sofraya küsülmez!" kavga büyükte olsa ev yerindende oynasa sofraya herkes otururdu.

Annemin de asla hasta olma gibi bir durumu olamazdı. Klâsik babamın sözü "Yemek yapmaya başla iyileşirsin" Eğer çalışırsan iyileşirsin. Annem çok nadir hasta olurdu.  Annelerimiz çok kıymetli hasta olma lüksleri bile olmuyor. 

Dün biraz rahatsızlandım.Ve maalesef beni iyileştiren vişneli meyvesuyum yoktu.  Aklım sürekli oğlumdaydı. Oğluma yemeğini hazırlarken de biraz iyileştim. Akşam da duş aldırdığımda tamamen kendime geldim. Çalışarak iyileşmiş oldum. Böyle zamanlar da ailemi gerçekten çok özlüyorum. Değerlerini daha iyi anlıyorum. Beni büyütürken neler çektiler kim bilir ...

Düşünceli olmak çok başka birşey.  Bence sormakla yapmak arasında büyük bir uçurum var yapanlardan olun soranlardan değil...


Sağlıklı günler dilerim... Biraz yeşillik bırakayım. İyi gelir. 💚










21 yorum:

  1. çok güzel bir yazıydı bu. sofra, çalışmak, vişne suyu, valla öğrendim bu yazıdan bişeyler, çok faydalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşanmışlıklarla yazılan her yazı bir başka işte ☺️ teşekkür ederim deep❤️

      Sil
  2. Aslında Aile kavramını çok net bir şekilde sadece bir konu üzerinde Nekadar güzel anlatılmış tebrikler.

    YanıtlaSil
  3. Kaleminize sağlık..yeşillikler için de ayrıca teşekkür ederim kendi adıma.

    YanıtlaSil
  4. Anneler ve kadınlar her zaman daha düşünceli olan ve bir şeyleri idare eden taraf oluyor. Erkekler daha yardımcı olmalı, bir şeyi istemedikçe yapmak akıllarına gelmiyor gerçekten. Bazen yemek yapma düşüncesi bile gözümde çok büyüyor.
    Vişneli meyvesuyunu çocukluğumdan beri sevmem, ne zaman içsem midem kötü oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef , erkeklere birçok rahatlığı toplum olarak çok iyi aşılıyoruz. Değişmekte de bu yüzden çok sorun yaşıyorlar.

      Sil
  5. Kaleminize sağlık, anlamlı bir yazı...

    YanıtlaSil
  6. Vişneli meyve suyu detayı harika,minicik bir şey ama aslında dünyalar kadar büyük ve önemli bir detay.Hastalandığınızda vişneli meyve suyunuz hiç eksik olmasın,geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hayat aslında hep küçük detaylarda gizli gibi (:

      Sil
  7. bu güzel yazını blogumda son yazıma koydum, linkini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim deep ❤️ iyi ki varsın ☺️

      Sil
  8. Merhaba, Deep'den gördüm geldim bloğunuza... Takibe aldım bundan sonra sürekli uğrarım.
    Resimler ne kadar net şekilde şekilmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Telefonumla çekiyorum portre özelliğini kullanmayı da seviyorum beğenmenize sevindim (: en kısa zamanda blogunuza uğrayacağım (:

      Sil
  9. Çalışmak,üretmek hepimize iyi gelir.Bir vişneli meyve suyunun bu kadar anlamı olabileceğini hiç düşünmemiştim.Teşekkürler yüzümüzü gülümseten bu güzel yazı için :)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel yurekten dokuken bir yazi olmus.Visne suyu detayini cok sevdim.

    YanıtlaSil
  11. Benimde anılarım canlandı :)) ne güzel bir yazı olmuş böyle :))

    YanıtlaSil