ANASAYFA

6 Ocak 2023 Cuma

Gradiva ~Wilhelm JENSEN


 Merhabalar arkadaşlar,


Benim okuduğum en enteresan kitaptı. Sonu ve başıyla kesinlikle bir benzerinin olduğunu düşünmüyorum. Özellikle Freud başta olmak üzere birçok kişiyi de etkilemiş bir kitap.

Konusu bir arkeoloğun  rölyef teki bir kadını takıntı haline getirip onun için İtalya'ya gitmesiyle başlıyor. Sonu kesinlikle mükemmeldi. Tamamıyla ters köşe oldum. Hiç beklenmedik derecede şaşırtıcıydı. 

 

Tavsiye ederim. Kitapla ve sevgiyle kalın...🐞


"Değiştirilemez olanla uzlaşmalı insan." S50

"Herkesin kafasında vızıldayan bir böcek var muhtemelen. "S68

"İnanmak mutlu ediyorsa bu her zaman inanılmaz pek çok şeyin göze alınmasını da sağlıyordu." S76









1 yorum:

  1. Bu aralar bu kitaba rastlıyorum, konusu ilgi çekici görünüyor. Tanıtım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil