ANASAYFA

6 Ocak 2023 Cuma

Kırmızı Pazartesi ~ Gabriel Garcia Marquez


 Merhabalar arkadaşlar,


Kolera Günlerinde Aşk 'ı okurken çok pişman olmuştum. Fakat Kırmızı Pazartesi yi o kadar çok görmeye başlamıştım ki bir şans vermek istedim. İyi ki !diyorum şuan. 


Bu kitabı kesinlikle okumanızı isterim. 

Toplumca işleneceği bilinen ama hiçbir şekilde engel olunamayan bir cinayet. Gerçekte yaşanmış olması insanı dehşete düşürüyor. Sonunu okurken Suç ve Ceza daki balta kısmı geldi aklıma o kısmı okurken dehşete düşmütüm midem bulanmıştı. Bildiğiniz zihnimde öyle bir canlanmıştı ki uzun bir süre rüyalarıma girmişti! O kadar polisiye kitap okumama rağmen ilk defa o etkiyi bu kitaptan almam . Beni çok şaşırttı. Kesinlikle dedikleri büyülü gerçeklik kısmı çok doğruymuş.


O halde kitapla kalın... 🍄


"Bana bir önyargı verin, dünyayı yerinden oynatayım. " S90





6 yorum:

  1. filmini izledim, güzeeel filmi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi olduğunu bilmiyordum. bende izliyim o zaman 😊

      Sil
  2. Bende kesinlikle tavsiye ederim. Üzerinde uzun uzun konuşulacak bir kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, toplum ve insan davranışları çok karmaşık.

      Sil
  3. Bu kitabı aşırı merak ediyorum bir türlü okumak nasip olmadı belki de kitap elimde olmadığı içindir ...

    YanıtlaSil