ANASAYFA

28 Mart 2023 Salı

Babalar ve Oğullar ~ İvan Turgenyev


 Merhabalar arkadaşlar,


Okuması çok keyifli bir kitapla geldim. Genelde Rus klasiklerini okurken isimlerde zorluk çekerim ama bu kitapta hiçbir ismi karıştırmadım. İki gün gibi kısa bir zamanda bitti...


Sonu beni üzdü... Bazarov oldukça ilgi uyandırıcı sıradan olmayan enteresan bir kişiliğe sahipti. Diğer karakterler de bir o kadar ilgi uyandırıcıydı. Özellikle aile ilişkileri ve dönem çatışmalarını okumak. Arkady le olan arkadaşlığı samimiyetleri dürüstlükleri  hoştu. Kadınlarla ilgili düşünceleri toplumla ilgili olan kısımları okuduktan sonra günümüzün ne kadar değerli olduğunu ortaya koyuyor. 40 lı yaşlardaki insanların yaşlı sınıfına girmesi beni güldürdü. 29 yaşındaki Anna nın kendini görmüş geçirmiş bir insan olarak görmesi de şaşırtıcıydı.


 Çocuğumla zamanın ötesinde ilişki kurma isteği uyandırdı. Umarım birbirimizi her daim anlarız ve asla bizden bıkmaz...

Tavsiye ederim çok güzel bir kitaptı...

Kitapla ve sevgiyle kalın 🌷


"İnsanın kişiliği kaya kadar sağlam olmalıdır, çünkü her şey ona dayanır."s64



8 yorum:

  1. Keyifli okumalar..

    YanıtlaSil
  2. Kısa ve öz bir anlatım olmuş, daha önce okuma isteği gelmemişti ama şimdi merak ettim. :)

    YanıtlaSil
  3. bazarov unutulmaz karakter de miii :)

    YanıtlaSil
  4. Yıllar önce bir oğulken okuyup, şimdi bir baba olarak tekrar okumak istediğim bir kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduktan sonra ki yorumunuzu merakla bekliyorum. Yıllar sonra bende tekrar okuyacağım 😊

      Sil