ANASAYFA

31 Mart 2023 Cuma

Uzun Zaman Oldu


 


Düğün videomun tamamını izleyemeden kaybettik flaşı neyse ki kına var diyorum ama onun da birazını izleyebilmiştim. Nedeni Cd den flaşa hala aktarmamış olmamız. Düğünde sadece flaştaydı bence bu gibi şeyleri evden dışarı çıkarmamak gerek. Bir üşengeç ve bir unutkan yan yana gelince sonuçları böyle oluyor... 

Batı görevine çok sevinçle geldik sonunda güzel bir düzenimiz olacak diye fakat maalesef Korona , Suriye gibi şeylerden sonra deprem  bizi de çok etkiledi. Depremin ilk gününde eşim gececiydi, eve hiç gelmeden K.Maraş a gitti. 17 gün sonra geldi şimdi Hatay a gitti artık meçhul günler bizi bekler bende yine Adana İstanbul Konya arası mekiklerime geri döndüm.  

Ailenizin sevdiklerinizin kıymetlerini bildiğiniz güzel ve hayırlı bir Ramazan ayı geçirmenizi diliyorum. 🌷


"Karıncayı bile incitmem deme
Bile' den incinir karınca
Söz söylemek irfan ister,
Anlamak insan."
Fuzuli

















6 yorum:

  1. Pembe renkteki çiçeğe bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de kokusunu ekleyebilseydim gerçekten çok güzel bir çiçekti (:

      Sil
  2. sana da iyi ramazanlar ciciş :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar harika. Düzen oturtamamak zor oluyor, kolaylıklar dilerim. Alıntı da çok anlamlı gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle maalesef sabır elden başka bir sey gelmiyor 😊

      Sil