ANASAYFA

31 Mart 2023 Cuma

Handan ~Halide Edip Adıvar


 Merhabalar sevgili arkadaşlar,

Okunması gereken bir kitapla geldim. Bu arada öncelikle şundan da bahsetmek istiyorum. İstanbul da yaşayan kitapseverler mutlaka Rami Kütüphanesini görmelisiniz o kadar muhteşem bir yer ki çok seveceksiniz. Bu kitabı ve birçok kitabı oradan aldım. İyi ki böyle bir kütüphane yapılmış umarım diğer illerimizde de görürüz. ( Konya da öncelik isteyebilirim herhalde 🤲)


Karakterlerin birbirleriyle mektuplaşmalarıyla ilerliyor kitabımız. Kitabın etkisini o kadar artırmış ki bu mektup tarzı hayran kaldım. Handan'nın gizemi nedir ? Sürekli Handan'nın etrafında dönüp duruyorsunuz. Bence Handan ı kendiniz tanımalısınız. 


Okuduktan sonra ne biliyim insanları bazen çok gözümüzde büyütmemeliyiz dedim . Nitekim kimin içinde ne sakladığını bilemiyoruz. İyi göründüğü halde bize zarar veren birçok kişi olmuştur. Belki hep aşılmaması gereken kilit sınırlar olmalıdır bazı konular da özellikle özel hayatımız. Bu sadece bizi ilgilendirmeli. Yok dostum yok canım yok kanım dememeli çok içimize almamalı nitekim herkes her şeyi yapabilir. O huddut asla aşılmamalı çok da güvenmeyin güvenip salıvermeyin sevdiklerinizi ortalığa... İnsanın ne kadar beşer şaşar varlık olduğunu ortaya koyuyor bu eser. 


Kitapla ve bolca sevgiyle kalın 🌷


Mağlup olabilmek de bir insani meziyettir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder