ANASAYFA

1 Mayıs 2023 Pazartesi

Ortanca 💐




Ortancalar bana anneannemin evini hatırlatır. Geçmişe dair ne çok anıya sahibim. Küçücük şeylerden büyük anılar çıkıyor bazen. Ortancalar da öyledir; ev gelir aklınıza bahçesi gelir orada yenen yemekler gelir oynadığım oyunlar. Çocukluğumun yarısı. Anneannem  yatalak olduğu için sürekli annemle giderdik ziyaretine ne büyük veli nimetmiş o ev anneannem. En büyük dayımın 5 kızı vardı. Annemin harıl harıl bohçalar hazırladığını, kızlarla gülüşmelerini o sıkı aile bağı asıl mutluluklar akrabalık sevgisi. Şimdi sadece anılar kaldı. Anneanneme ve dedeme şimdi dönüp baktığım da büyük bir dram varmış çok üzülüyorum. İnsanlar keşke evlatlarının hatalarının bedelini bu kadar ağır ödemese...


Ramazan ayını bayramı evlendikten sonra ilk kez ailemle geçirdim .  Şimdi tekrar kendi yuvama dönüş... İnsanın yuvası sevdiklerinin yanı benim birçok yuvam var. Yuvalar sevdiklerimizi kaybettikçe yok oluyor. Bu bayram bana bunu öğretti. Bir zamanlar çok kalabalık ve samimiydik. Şimdi ne samimi ne kalabalık... Herkes kendi kabuğuna yalnızlığına çekilmiş. 


Yine bir hüzün ve bir sevinç beni bekliyor. Umarım dünya malı hiçbir zaman önceliğim olmaz gözümü boyamaz. 

Hakiki sevgi hakiki mutluluk her zaman yanıbaşınızda dursun... 🌷

2 yorum:

  1. ah yaa çok duygulandırdı bu yazın, haklısın valla :)

    YanıtlaSil